تنها چند سالی از زمان آشنایی مردم با روغن درخت چای می گذرد و کمتر کسی با خواص درمانی این روغن آشنایی دارد. مهد پیدایش این روغن در قلب استرالیا است. این روغن از درختی به نام ملالوکا آلترنیفولیا استخراج می شود که برگ های سبزرنگ و کشیده دارد. در حال حاضر مهم ترین خاصیت درمانی این روغن، برطرف کنندگی سریع جوش، جای جوش، لک و آکنه می باشد. در حال حاضر اکثر کرم های زیبایی دارای روغن درخت چای می باشند. یکی از دلایل اصلی ایجاد جوش و آکنه، تجمع بیش از حد چربی در نقاط خاص پوست می باشد که روغن درخت چای توانایی بالایی در پایین آوردن چربی پوست دارد. خاصیت ضد میکروبی این روغن، موجب از بین رفتن میکروب های سطح پوست می شود و از آنجا که یک ضد چربی و ضد قارچ سریع است، در کمترین زمان ممکن سلامت را به پوست شما برمی گرداند. از دیگر خواص روغن درخت چای می توان به جلوگیری ار ریزش مو، خواص ضد شوره، جلوگیری از خشکی بیش ازحد مو پس ار زنگ و دکلره در خانمها که موجب شکستگی مو می شود، اشاره کرد.

خواص روغن درخت چای

از مهم ترین خواص روغن درخت چای، می توان به میکروب زدایی، درمان بیماری های پوستی مانند قارچ و از بین بردن باکتری اشاره کرد، در واقع روغن درخت چای خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد. اگر دارای زخم یا آسیب دیدگی هستید، استفاده از روغن درخت چای، به تسریع فرایند از بین رفتن جای زخم و ضذ عفونی کردن آن، کمک زیادی می کند.  

طبع روغن درخت چای 

روغن درخت چای حاوی ترکیبات بزسیار زیادی است. که از مهم ترین آنها می توان به هیدروکربن ها اشاره کرد.  

قیمت روغن درخت چای

قیمت روغن درخت چای به عوامل متععدی نظیر مقدار، درجه خلوص و کیفیت آن بستگی دارد. بوی این روغن شبیه کافور تازه و رنگ آن زرد کم رنگ است.  

...

روغن درخت چای

خرید روغن درخت چای ازفروشگاه زیباشم