با توجه به خواص روغن خراطین ذکر شده می توان دریافت که روغن خراطین دارای فواید بسیاری است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود از این روغن استفاده کنند. برای اثر بخشی بهتر، استفاده از این روغن باید به صورت مستمر و مداوم صورت پذیرد. در هنگام خرید روغن خراطین حتماً به اصل بودن آن دقت شود 

خواص روغن خراطین چیست 

یکی از پرفایده ترین و بی نظیر ترین روغن ها در عرصه زیبایی و تناسب اندام روغن خراطین می باشد. تاکنون خواص بی شماری برای روغن خراطین در جهان شناخته شده است. کاربردهای فراوان این روغن سبب شده تا جایگاه ویژه ای در طب سنتی کسب کند. همچنین فواید این روغن موجب شده تا اکثر افراد تمایل شدیدی برای استفاده از آن را داشته باشند. در ادامه به بررسی خواص روغن خراطین می پردازیم. 

خواص روغن خراطین 

  • افزایش حجم سینه و باسن

یکی از مهم ترین ترین خواص روغن خراطین، حجم دهی و فرم دهی اندام و اعضا بدن می باشد. داشتن سینه و باسن خوش فرم یکی از رازهای تناسب اندام در خانم ها می باشد. برای افزایش حجم سینه و باسن راه های متفاوتی وجود دارد. جراحی و پروتز یکی از راه های پرهزینه و خطرناکی است که موجب حجم دهی سینه و باسن می باشد. همچنین استفاده از کرم ها و ژل های حجم دهنده و لیفتینگ از دیگر روش های افزایش حجم می باشد. این کرم ها و ژل ها دارای ترکیبات شیمیایی می باشند که استفاده از آن ها ممکن است باعث بروز حساسیت، قرمزی، سوزش و خارش، ایجاد لک شود. روغن خراطین یک روش کاملاً طبیعی و بدون ایجاد عوارض ناشی از استفاده آن می باشد.

  • حجیم کردن گونه ها و لب

یکی از رازهای زیبایی در چهره خانم ها داشتن لب های حجیم و گونه های برجسته می باشد. امروزه افراد با تزریق ژل و بوتاکس و پروتز سعی در حجیم کردن گونه ها و لب های خود می کنند. این روش ها علاوه بر هزینه ی بالایی که دارند سبب بروز عوارض متعددی می شوند. کبودی، تورم، التهاب سلولی از جمله این عوارض می باشد. همچنین مراقبت های بعد از آن نیز بسیار دشوار است. استفاده از روغن خراطین اصل با اثر شگفت انگیز خود طی مدت چند ماه به طور متناوب می تواند به تمامی این معضلات پایان دهد و حجم دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • حجم دادن به عضلات ورزشکاران و آقایان

امروزه تناسب اندام در آقایان نیز بسیار مطرح است. داشتن عضلاتی حجیم می تواند در زیبایی و تناسب اندام کاربرد فراوانی داشته باشد. اغلب ورزشکاران برای افزایش حجم برخی از اندام های خود به سمت داروهای شیمیایی و هورمونی می روند که می تواند در دراز مدت اثرات جبران ناپذیری را برای افراد داشته باشد. روغن خراطین می تواند جایگزین مناسبی برای حجم دهی و عضله سازی باشد.

  • افزایش آلت تناسلی آقایان

یکی از مهم ترین خواص روغن خراطین افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان است. این فرآیند چند فایده برای افراد دارد:

  • 1-افزایش مدت زمان رابطه جنسی
  • 2-ارضایی قوی و لذت بخش
  • 3-کاهش خمیدگی آلت و رابطه ای لذت بخش برای فرد وطرف مقابل
  • 4-افزایش اعتماد بنفس در فرد
  • از بین بردن چین و چروک و خط لبخند و اخم و پیشانی

روغن خراطین در جوان سازی و زیبایی پوست اهمیت ویژه ای دارد. این روغن برای از بین بردن چین و چروک، خطوط پیشانی و خط لبخند و اخم بسیار موثر است. همچنین استفاده مکرر از این روغن موجب شفافیت و لطافت پوست و از بین رفتن لک های پوستی می شود.

  • چاقی صورت

افرادی که دارای صورت های لاغر و افتاده هستند می توانند با ماساژ دادن روزانه روغن خراطین این مشکل را بر طرف نمایند.

  • درمان دردهای مفصلی و روماتیسمی

ماساژ روغن خراطین موجب افزایش گردش خون در رگ ها می شود در نتیجه خون رسانی افزایش می یابد. بنابراین با ماساژ روغن خراطین بر روی عضلات دردهای مفاصل و روماتیسمی تسکین می یابد.

  • تقویت و رشد موها

همانطور که قبلاً گفته شد روغن خراطین باعث افزایش گردش خون و خون رسانی و تغذیه می شود. استفاده از این روغن بر روی پوست سر و ماساژ آن بر روی موها، موجب تغذیه شدن و تقویتموها و کاهش ریزش و لطافت و نرمی و درخشندگی آن می شود.

  • رفع ترک های ناشی از زایمان خانم ها

استفاده مکرر و مداوم روغن خراطین موجب کم شدن و از بین رفتن ترک های ناشی از زایمان در بانوان می شود.

با توجه به خواص روغن خراطین ذکر شده می توان دریافت که روغن خراطین دارای فواید بسیاری است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود از این روغن استفاده کنند. برای اثر بخشی بهتر، استفاده از این روغن باید به صورت مستمر و مداوم صورت پذیرد. در هنگام خرید روغن خراطین حتماً به اصل بودن آن دقت شود.