سلامتی و زیبایی موها اهمیت بسیار زیادی دارد. اما برای این موضوع باید از روش‌ های مختلفی استفاده کنید. روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو سر بهترین راه های حفظ سلامتی و زیبایی مو ها می باشد. این روغن باعث پرپشت شدن، درخشان و زیبایی موها خواهد شد. 

امروز زیبایی به عنوان یک موضوع بسیار مهم شناخته می شود. به همین دلیل افراد به زیبایی اهمیت بسیار زیادی می دهند، و از روش‌های مختلفی برای رسیدن به زیبایی استفاده می ‌کنند. یکی از عوامل بسیار مهم در زیبایی و سلامتی موها می باشد. در این مقاله سعی کرده ایم روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو را توضیح دهیم با ما همراه باشید.

چگونگی روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو: 

اهمیت مو در زیبایی برای همه شناخته شده است. به همین دلیل افراد دوست دارند موهای خوش حالت و پرپشتی داشته باشند. اما دلایل مختلفی وجود دارد که موجب ریزش موها و کم پشت شدن آن ها می شود. این موضوع می ‌تواند برای همه افراد به خصوص آقایان که بخش عظیمی از موهای خود را از دست می‌ دهند ناراحت کننده باشد. شما می‌ توانید با کمک روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو های خود زیبایی و طراوت را به آن ها بازگردانید.

روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو باید کاملا اصولی انجام شود تا نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد. البته بهتر است قبل از استفاده از روغن مورد، ابتدا با یک پزشک مشورت نمایید.

راه استفاده از روغن مورد برای مو:

برای استفاده از این روغن گیاهی بهتر است ابتدا آن را گرم کنید. این کار باعث می شود تا حالت روان تری پیدا کرده و به راحتی بر روی موها پخش شود. همچنین باید این روغن حتماً به پوست سر زده شود و زدن آن به ساقه مو تاثیر خاصی نخواهد داشت.

پس بهتر است روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو را پخش کردن روغن در پوست سر دانست. همچنین باید به مدت چند دقیقه پوست سر را ماساژ دهید تا جذب کامل انجام شود و اثرات مثبت آن را مشاهده کنید. یک نکته بسیار مهم که باید به آن دقت داشته باشید آن است که ماساژ پوست سر باید با نوک انگشتان انجام گردد.

یک موضوع دیگر برای استفاده از روغن مورد جهت تقویت موی سر آن است که این روغن را به طور مستقیم به مو یا پوست سر نزنید، ابتدا کمی انگشتانتان را به روغن آغشته کرده و سپس قسمت های مختلف پوست سر را به آرامی ماساژ دهید.

نکات مهم:

  • دقت داشته باشید که ماساژ دادن پوست سر باید حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشته باشد، تا نتایج بسیار عالی و شگفت انگیزی از روغن مورد دریافت کنید.
  • پس از آن که ماساژ پوست سر به پایان رسید برای نتیجه بهتر کار و جذب بهتر روغن توسط پوست سر از حوله ایی گرم کمک بگیرید و آن را دور موهایتان بپیچید.
  • همچنین پس از این که روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو به طور کامل انجام شد. بهتر است برای این که نتیجه بسیار عالی به دست آورید اجازه دهید تا حدود چند ساعت روغن بر روی پوست سر باقی بماند. پس توصیه می کنیم که ماساژ مو با روغن مورد قبل از خواب انجام شود و صبر کنید تا صبح روغن بر روی موها باقی بماند‌.
  • روش شست و شوی مو: پس از گذشت چند ساعت با یک شامپوی مناسب موهای خود را شست و شو دهید و روغن را به طور کامل پاک کنید. همچنین توجه داشته باشید که در استفاده از روغن مورد برای تقویت موها زیاده روی نکنید و تنها هفته ایی یک بار از آن استفاده نمایید. 
  • نتیجه گیری: همان طور که گفته شد روش استفاده از روغن مورد برای تقویت مو ها بسیار راحت است و شما می توانید این روغن را به نوک انگشتان خود زده و پوست سر را با کمک روغن مورد به آرامی ماساژ دهید. همچنین برای این که نتایج بسیار مثبت آن را دریافت کنید بهتر است اجازه دهید روغن حدود چند ساعت بر روی موها باقی بماند.