By پشتیبان on شنبه, 20 نوامبر 2021
Category: مقالات زیبایی

خواص و مضرات روغن هسته انار و فواید آن برای پوست و مو

خواص روغن هسته انار- روغن هسته انار در تقویت قلب، درمان عفونت، درمان دیابت، سلامت استخوان، درمان‌ گلو ‌درد، سلامت دندان، بهبود دستگاه گوارش موثر است. این روغن همچنین به گردش خون کمک می‌کند و برای پیشگیری از سرطان هم بسیار کار آمد است. روغن هسته انار می‌تواند سلول‌های آسیب دیده پوست، آکنه و هرگونه عارضه پوستی را درمان کند و با خاصیت ضد التهابی که دارد بافت پوست را بهبود ببخشد. این روغن کلاژن تولید می‌کند و به‌ خاطر آنتی‌اکسیدان زیادی که دارد پوست شما را در مدت کوتاهی سفت می‌کند و خطوط صورت را از بین می‌برد. این روغن ضد خارش و ضد شوره است به تقویت مو کمک بسیار زیادی می‌کند.

خیلی از شرکت‌ها از روغن هسته انار برای ساخت محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می‌کنند ولی تمام آن‌ها نتایج چشم گیری ندارند. شما می‌توانید برای تسریع در بازسازی پوست به صورت تضمینی از این روغن استفاده کنید.

  • مضرات روغن هسته انار:

ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک در بدن شود برای همین در پخت و پز استفاده نمی شود. قبل از مصرف خوراکی این روغن حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. استفاده خوراکی از روغن حتی به مقدار خیلی کم ممکن است باعث معده درد شدید شود. کسانی که پوست حساسی دارند باید در استفاده از این روغن احتیاط کنند. 

روغن هسته انار

Leave Comments