By پشتیبان on چهارشنبه, 09 فوریه 2022
Category: مقالات زیبایی

روغن پرتقال و خواص آن برای سلامتی و پوست صورت

روغن پرتقال سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی زیادی می باشد که می توان به وجود انواع ویتامین ها مانند ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین بی و ....، وجود انواع آنتی اکسیدان ها و .... اشاره کرد که هر کدام برای بدن خواص منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر می باشد 

روغن پرتقال و استفاده از آن :  

روغن پرتقال یکی از فرآورده های پرتقال می باشد که امروزه مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته است، در واقع به دلیل خواص بی نظیری که دارد توانسته رضایت همگان را جلب کند. روغن پرتقال از لایه بیرونی پوست های پرتقال به دست می آید. پرتقال منبع غنی از ویتامین سی می باشد که برای پوست خواص بسیار زیادی دارد. از خواص درمانی روغن گیاهی پرتقال می توان به درمان انواع بیماری ها مانند سرفه، سردرد، گلودرد، مشکلات پوستی و .... اشاره کرد. در اینجا قصد داریم به بیان ویژگی های این نوع روغن، خواص درمانی آن، نحوه استفاده از آن و .... بپردازیم. 

آشنایی با روغن پرتقال :  

روغن پرتقال سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی زیادی می باشد که می توان به وجود انواع ویتامین ها مانند ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین بی و ....، وجود انواع آنتی اکسیدان ها و .... اشاره کرد که هر کدام برای بدن خواص منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر می باشد که این نوع روغن سرشار از دو نوع ماده منحصر به فرد به نام لیمونن و میرسن می باشد که مهم ترین مواد موجود در روغن گیاهی پرتقال ب حساب می آید. همان طور که گفته شد از لایه بیرونی پوست پرتقال، روغن آن به دست می آید. روغن گیاهی پرتقال را می توان به صورت خوراکی و همچنین موضعی مورد استفاده قرار داد. کیفیت روغن گیاهی پرتقال به نحوه تولید آن بستگی خواهد داشت. 

خواص درمانی روغن گیاهی پرتقال :  

 در اینجا قصد داریم به بیان خواص درمانی این روغن گیاهی بپردازیم.

  خرید روغن گیاهی پرتقال اصل : 

برای  خرید روغن های گیاهی اصل می توانید از فروشگاه زیباشم بگیرید. این مرکز یکی از مراکز معتبر است که به تولید و فروش انواع روغن های اصل و با کیفیت مشغول است. مرکز نامبرده شرایط فروش غیر حضوری را فراهم کرده است. 

Leave Comments