0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین

  در طب سنتی روغن خراطین برای افزایش حجم اندام های بدن به کار می رود. در پاسخ به سوال روغن خراطین چیست باید گفت که از روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان، افزایش حجم لب و گونه ها، از بین برنده چین و چروک و خطوط خط خنده، فرم دهی و افزایش حجم سینه و باسن خانم ها، آبرسانی و کلاژن سازی پوست و ... استفاده می شود.

روغن خراطین چیست و در طب سنتی چه جایگاهی دارد؟ 

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که روغن خراطین چیست؟ روغن خراطین قدمتی دیرینه دارد. این روغن با پیشینه قدیمی خود در آسیا و اروپا به عنوان معجزه طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است. روغن خراطین در واقع بهترین درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اعضا و اندام های مختلف بدن به کار برده می شود. به همین دلیل بسیار پرطرفدار و محبوب است. امروزه با کشف خواص و فواید بسیار این نوع روغن، افراد آن را جایگزین محصولات شیمیایی کرده اند.

 

تاریخچه روغن خراطین 

روغن خراطین از یک نوع کرم خاکی به نام ایزینفتیدا که بومی کشور هند می باشد، به دست می آید. این کرم خاکی دارای ماده ای به نام الانتئین است. الانتئین موجود در بدن این نوع کرم باعث افزایش حجم و سایز اعضا و اندام های بدن انسان می شود. از طرفی با توجه به دانسته های اخیر حدود 30 نوع اسید آمینه در جهان شناسایی شده که تقریباً حدود 18 نوع از آن در بدن این کرم یافت می شود.

روغن خراطین چیست و چه ترکیباتی دارد؟

در پاسخ به سوال روغن خراطین چیست باید گفت که روغن خراطین اصل و خالص باید حاوی 96 درصد روغن کرم خاکی ایزینفتیدا باشد. به عبارتی این روغن دارای 18 نوع اسید آمینه و 2/96 درصد الانتئین و و مابقی دارای موارد کلاژن ساز و پروتئین باشد.روغن خراطین اصل ، بسیار غلیظ و همچنین دارای بوی نامطبوعی می باشد. اما از طرفی بسیار سریع جذب می شود و با انواع پوست سازگاری دارد و باعث بروز حساسیت و ایجاد تورمقرمزی نمی شود.

معمولاً روغن خراطین را با مقدار روغن زالو ترکیب می کنند. زیرا روغن زالو دارای مقدار زیادی مواد کلاژن ساز است به همین دلیل ترکیب این دو نوع روغن باعث تاثیر پذیری بیشتر آن بر روی پوست و سایر اندام ها می شود. در این صورت علاوه بر حجم دهی به اندام ها باعث کلاژن سازی پوست و دهیدراته کردن آن می شویم.

ترکیب این دو روغن مقدار مشخصی دارد. در واقع ترکیب روغن زالو با روغن خراطین نباید بیشتر از 1 به 50 باشد.

روغن خراطین به دلیل داشتن ترکیباتی همچون الانتئین، کلاژن، پروتئین، امگا 3 و 6 و 9 ، ویتامین E و گلیس دارای خواصی فوق العاده زیاد و بی نظیر است. در واقع گردش خون با مالش روغن بر روی اندام و جذب آن، حدود 75/1 برابر افزایش می یابد. این افزایش گردش خون موجب افزایش سایز و حجم اندام ها می شود.

دیدگاه طب سنتی درباره روغن خراطین

طب سنتی نقش مهمی در کشف فواید و خواص این نوع روغن دارد. دانشمندان و اطباء زیادی درباره عملکرد و خواص روغن خراطین مطالعه و تحقیقات فراوانی انجام دادند. بررسی و جستجوهای مکرر در این باره سبب کشف این ماده خارق العاده شده است.

در زمان طبیب ساروجی مطالعات درباره روغن خراطین در مراحل اولیه خود قرار داشت. در آن زمان هنوز مواد افکتور روغن ها برای برگرداندن حالت الاستیسیته کشف نشده بود. به همین دلیل دانشمندان و محققان با توجه به دانسته های ناقص و شکست خورده در این تحقیق، همگی به این نتیجه رسیدند که این روغن علاوه بر اینکه فایده و خواصی ندارد، بلکه حتی ممکن است ضررهایی برای بدن نیز داشته باشد.

حدود 5 سال بعد با پیشرفت علم و بالارفتن دانش و آگاهی محققان دریافتند که 3 حالت اپیدرم وجود دارد که این روغن می تواند یک ماده بسیار موثر برای برگرداندن حالت الاستیک پوست باشد. همچنین با دارا بودن این خاصیت یک ماده فوق العاد در از بین بردن چین و چروک و خطوط پوستی می باشد. پس از کشف این خاصیت، روغن خراطین در میان مصریان بسیار شهرت یافت. مصریان نام این روغن را تابالوس نامیدند و در عرصه های مختلفی از ان استفاده کردند.

ابن سینا و حکیم طهرانی از دانشمندان برجسته و معروف نیز مطالعات فراوانی بر روی این روغن و خواص بی نظیر آن انجام دادند. همچنین کاظم الدانی از محققان مشهور زمان خود تحقیقات فراوانی بر روی شناخت روغن خراطین و فواید آن انجام داد. یکی از مهم ترین نتایجی که این محقق به دست اورد این بود که تمامی روغن ها و چربی ها باعث افزایش و ایجاد جوش بر روی پوست و زیر پوست می شوند اما در کمال ناباوری روغن خراطین علاوه بر این که باعث ایجاد جوش نمی شود، بلکه می تواند ظرف مدت 3 روز به طور کامل آن ها را از بین ببرد.

در طب سنتی روغن خراطین برای افزایش حجم اندام های بدن به کار می رود. در پاسخ به سوال روغن خراطین چیست باید گفت که از روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان، افزایش حجم لب و گونه ها، از بین برنده چین و چروک و خطوط خط خنده، فرم دهی و افزایش حجم سینه و باسن خانم ها، آبرسانی و کلاژن سازی پوست و ... استفاده می شود.

2
خواص روغن خراطین - شرکت آرمان کاران زبده
روغن پوست گردو - خواص روغن گردو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
دوشنبه, 29 آوریل 2024

تصوير امنيتي