0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن پوست گردو - خواص روغن گردو

روغن پوست گردو - خواص روغن گردو - آرمان کاران زبده
گردو میوه ای بسیار پر خاصیت و پرکاربرد است. در واقع این میوه به دلیل هسته بسیار خوشمزه و البته گران قیمت بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرد.علاوه بر پر مصرف بودن میوه درخت گردو، از پوست این میوه روغنی بسیار غنی و شفابخش استخراج می شود. در این مقاله به برخی از خواص روغن پوست گردو می پردازیم.
معمولا در علم طب و زیبایی از پوست چوبی گردو به عنوان لایه برداری و رطوبت دهی قوی پوست بدن استفاده می کنند. که این روغن از پوست سبز رنگ گردو استخراج و به عمل می آید. از دیگر خواص این روغن می توان به از بین بردن رنگ زرد دندان و حفاظت از لثه ها اشاره کرد، این روغن، تقویت و افزایش رشد مو، ضد افسردگی و استرس ، درمان بی خوابی، کاهش چربی شکم و لاغرکننده، درمان اگزما و سیاهی دور چشم, می باشد..
مصرف روغن پوست گردو ممکن است به سلامت قلب ، کاهش قند خون و اثرات ضد سرطان کمک کند. و سرشار از فیتون ها ، منبع عالی سلنیوم ، فسفر ، منیزیم ، روی ، آهن و کلسیم و داشتن مقدار زیادی ویتامین های B-1 ، B-2 و B-3 به همراه با ویتامین E .می باشد.

خواص روغن گردو

گردو، سرشار از اسیدهای چرب مانند امگا 3 می باشد، و روغن گردو از مغز گردو، استخراج می شود. 

خواص روغن گردو برای پوست و مو  

یکی از عوامل زیبایی ظاهری مو محسوب می شود. روغن مو می تواند باعث ایجاد دوام و درخشندگی موهای شما شود. روغن گردو از عوامل کاهش چین و چروک محسوب می شود. و مصرف منظم و به قاعده آن، باعث جوانسازی پوست میشود. 

 ماساژ با روغن گردو

اگر دارای پوست خشک هستید، یکی از راه حل های موثر در برطرف کردن چین و چروک، ماساژ صورت با روغن گردو می باشد. خواص دارویی و اثربخش این روغن، می تواند درمان مناسبی برای خشکی پوست باشد. برای درمان خشکی پوست، روغن گردو را روزانه به صورت دایره ای به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست بمالید و با آب گرم بشویید.

 

خواص روغن گردو برای مژه 

زیبایی چشم ها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد، و از عوامل زیبایی چشم ها می توان به داشتن مژه های سالم و پرپشت اشاره کرد. اگر از جمله افرادی به شمار می روید که دارای مژه های نازک و کم پشت هستید، برای تقویت آن باید فکر چاره باشید. زیرا اگر فولیکول ها دچار آسیب شوند، تا مدتی رشد مژه های شما به طور کامل متوقف می شود. استفاده از روغن های مغذی مانند روغن زیتون، روغن آرگان، روغن سیاه دانه می تواند، درمان مناسبی برای ریزش مژه های شما باشد. 

تهیه روغن گرو 

استخراج روغن از گردو، کار مشکلیست و نیاز به دستگاه دارد. به همین دلیل اگر تخصص کافی برای گرفتن روغن گردو را ندارید، پیشنهاد می شود. برای تهیه آن به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و مشاوره لازم برای استفاده را نیز دریافت کنید. 

قیمت روغن گردو 

قیمت ورغن گردو، به عوامل متفاونی مانند درصد خلوص روغن بستگی دارد و هرچه روغن گردو خالص تر و باکیفیت تر باشد، هزینه بالاتری نسبت به مدل های مشابه خواهد داشت.

2
روغن خراطین چیست؟
ریزش مو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
سه شنبه, 14 می 2024

تصوير امنيتي