0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن های گیاهی برای تقویت ابرو و نحوه استفاده از آن ها ؟

taghviyate-abroo6 روغن های گیاهی برای تقویت ابرو و نحوه استفاده از آن ها

معمولا افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند. برای زیبا سازی و حالت دادن ابرو هایشان روش های مختلفی را استفاده می کنند، که روغن های گیاهی برای تقویت ابرو یکی از بهترین روش ها جهت داشتن ابروهای پهن و پرپشت می باشد. شما می توانید به راحتی و با استفاده از این روغن های گیاهی فولیکول مو را تقویت کرده از ریزش آن جلوگیری کنید.

امروزه افراد تمایل بیشتری برای داشتن ابروهای پهن و پرپشت پیدا کرده‌ اند. و به طور کلی از سلبریتی ها و افراد مشهور گرفته تا مردم عادی معتقد هستند که داشتن ابروهای پرپشت سن شخص را بسیار پایین تر نشان می دهد. همچنین ابروها نقش بسیار مهمی برای نشان دادن حالت چهره نیز دارند. به همین دلیل است که روغن‌ های گیاهی برای تقویت ابرو مورد استقبال کرد قرار گرفته است.

چرا از روغن های گیاهی برای تقویت ابرو استفاده می‌ شود؟

متاسفانه بعضی از افراد دارای ابروهای نازک و کم پشت هستند و به دنبال راهی می باشند که بتوانند ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشند. شما می توانید درد سرها و مشکلاتی که کاشت ابرو یا انجام تاتو دارد را کنار بگذارید. و از محصولات ارگانیک و اثربخش برای پر کردن ابرو ها استفاده نمایید. به طور قطع می‌ توان گفت روغن های گیاهی برای تقویت ابرو بسیار موثر هستند. و باعث می‌شوند که ابروها رشد طبیعی پیدا کنند.

در ادامه چند روغن گیاهی برای تقویت ابرو، نحوه استفاده از آن ها و همچنین تاثیرات آن توضیح داده خواهد شد.

روغن کرچک:

روغن کرچک چه یک محصول فوق العاده برای سلامتی پوست و مو می باشد. و یکی از بهترین روغن های گیاهی برای تقویت ابرو نیز است. این روغن از دانه های گیاه کرچک گرفته می‌ شود و منبع فوق العاده از امگا ۶ و اسیدهای چرب است.

برای استفاده از این روغن شما می توانید چند قطره روغن کرچک را بر روی ابروها ماساژ داده و اجازه دهید حدود ۱۵ دقیقه بماند. پس از آن با کمک یک پنبه تمیز روغن را پاک کرده و با استفاده از آب گرم پوست را شستشو دهید.

یکی دیگر از روغن های گیاهی برای تقویت ابرو روغن نارگیل است که خواص آن برای پوست و مو ثابت شده است. استفاده از این روغن باعث می‌ شود تا فولیکول های ابرو تقویت شده و از ریزش آن ها جلوگیری می کنند. پس اگر می‌ خواهید ابروهای پهن و پرپشت داشته باشید از این ماده معجزه آسا استفاده نمایید.

شما می توانید برای استفاده از این روغن یک پنبه را به آن آغشته کرده و شب ها قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. و پس از بیدار شدن از خواب پوست را شستشو دهید.

باکتری ها و قارچ هایی که بر روی پوست وجود دارند. یکی از مهم ترین دلایل برای ریزش ابروها هستند. روغن درخت چای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی دارد. این روغن که باعث باز شدن منافذ پوستی می شود کمک بسیار عالی برای رشد مجدد ابروها می باشد‌.

شما می‌ توانید دو قاشق روغن زیتون را به همراه دو قطره روغن درخت چای ترکیب کرده و مخلوط به دست آمده را قبل از خواب بر روی ابروها ماساژ دهید. و اجازه دهید یک شب بر روی ابروهایتان بمانند و پس از بیدار شدن آن را شستشو دهید.

روغن دانه کتان:  

روغن های گیاهی برای تقویت ابرو بسیار هستند و بهتر است بهترین آن ها را انتخاب کنید. روغن دانه کتان یکی از بهترین روغن ها برای تقویت ابرو می باشد. زیرا دارای مقدار زیادی فیبر، آنتی اکسیدان، ویتامین e و اسیدهای چرب می باشد.

بهتر است از این روغن قبل از خواب استفاده کنید. و آن را با کمک یک برس کوچک ریمل بر روی ابروهای خود بزنید. و صبح با آب گرم شستشو دهید.

روغن بادام شیرین:

روغن بادام شیرین را یکی از بهترین روغن های گیاهی برای تقویت ابرو می‌دانند. زیرا دارای پروتئین ها و ویتامین های مختلفی مانند ویتامینa، b، d e می باشد. همچنین این روغن دارای اسیدهای چرب و امگا ۹ می باشد که باعث تقویت ریشه های ابرو می شود.

قبل از خواب چند قطره روغن بادام شیرین را با کمک انگشتان بر روی ابروها به صورت دورانی ماساژ دهید. و صبح پس از بیدار شدن آن را بشویید

5
درمان خانگی ریزش ابرو چگونه است؟
آیا روغن آرگان پوست را روشن میکند؟
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 29 مارس 2024

تصوير امنيتي