0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خواص بی نظیر روغن آرگان برای پوست صورت

Properties-of-argan-oil-for-facial-skin خواص بی نظیر روغن آرگان برای پوست صورت
 روغن آرگان برای پوست صورت خواص فوق‌العاده‌ ای دارد که شما می توانید با توجه به مشکلات پوستی مانند وجود جوش، آکنه و خشکی پوست از آن استفاده کنید. این روغن یکی از بهترین محصولات برای جوانسازی و زیباسازی پوست می باشد. همچنین برای مراقبت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید مناسب است.

خواص روغن آرگان برای پوست صورت چیست؟ 

روغن آرگان محصولی است که برای پوست بسیار مفید می باشد که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد. البته این روغن مصارف دیگری دارد که برای حفظ و مراقبت از مو و ناخن مناسب است.

در این مطلب سعی کرده ایم در مورد خواص روغن آرگان برای پوست صورت صحبت کنیم، که از جمله خاص آن درمان جوش و آکنه، جوانسازی پوست پاکسازی پوست صورت، محافظت از پوست اطراف چشم و... می باشد.

۱- درمان جوش و آکنه:

روغن آرگان دارای آنتی اکسیدان لازم برای پوست می باشد که این ماده باعث کنترل چربی پوست می شود. به همین دلیل محصولی مناسب برای درمان یا جلوگیری از بروز آکنه یا جوش صورت می باشد. روغن آرگان برای پوست صورت جهت درمان جوش ها باید روزانه ۲ مرتبه استفاده شود.

۲- جوانسازی پوست: 

یکی از مهم ترین خواص روغن آرگان برای پوست صورت جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست می باشد. به همین منظور شما می توانید از این روغن فوق العاده شب ها قبل از خواب استفاده کنید‌. 

۳-پاکسازی پوست صورت: 

از روغن آرگان برای پوست صورت جهت لایه برداری و پاکسازی پوست صورت نیز استفاده می‌ شود. و شما می توانید با مخلوط کردن چند قطره روغن آرگان به همراه یک قاشق شکر قهوه‌ ای اسکراپ مناسبی جهت پاکسازی پوست ایجاد می کند و به مدت ۵ دقیقه پوست را به صورت دورانی ماساژ دهید. 

۴- محافظت از پوست اطراف چشم: 

روغن آرگان دارای خواص بسیار زیادی است که یکی از بهترین خاص آن ویتامین e موجود در آن می‌ باشد، که می‌ توانید از خواص روغن آرگان برای پوست صورت جهت رفع چین و چروک های اطراف چشم استفاده کنید. و به این منظور هر صبح چند قطره روغن آرگان را به اطراف چشم بزنید. 

۵- ضد آفتاب مناسب: 

استفاده از روغن آرگان برای پوست صورت باعث می‌ شود تا ترکیبات موجود در آن پوست را در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آفتاب محافظت کند. همچنین استفاده از این روغن باعث کند شدن روند پیری شده و از بروز سرطان پوست جلوگیری می کند. 

۶- بهبود وضعیت پوست خشک: 

روغن آرگان برای پوست صورت و درمان پوست خشک بسیار مناسب می باشد. زیرا دارای اسیدهای چرب و ویتامین e است. همچنین این روغن برای درمان اگزما نیز فوق العاده عمل می کند. برای آنکه بتوانید پوست خشک را درمان کنید هر روز پوستتان را با روغن آرگان ماساژ دهید. دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه بهتر این کار را به صورت مداوم انجام دهید. 

۷- مرطوب نگه داشتن پوست: 

میزان بالای اسیدهای چرب غیر اشباع شده و همچنین ویتامین e که در روغن آرگان موجود است. باعث شده است که این روغن به عنوان یک نرم کننده و همچنین مرطوب کننده طبیعی در نظر گرفته شود. روغن آرگان برای پوست صورت و قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل جهت نرم و لطیف شدن پوست صورت، شما می توانید چند قطره از این روغن را بر روی پوست ماساژ دهید. 

۸- درمان التهاب پوست: 

اگر شما نیز پوست حساسی دارید و دچار التهاب و خارش پوست می‌ شوید می‌ توانید از روغن آرگان برای درمان استفاده نمایید. روغن آرگان برای پوست صورت نتایج بسیار فوق العاده ای دارد که درمان التهاب پوستی یکی از مزیت های آن می باشد.

7
آیا روغن آرگان پوست را روشن میکند؟
پنج روغن گیاهی برای پوست خشک
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 20 آوریل 2024

تصوير امنيتي