0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

آیا روغن آرگان پوست را روشن میکند؟

roghan-argan45 آیا روغن آرگان پوست را روشن میکند؟

روغن آرگان یکی از بهترین و موثرترین محصولات برایم حذف سلول های مرده از روی پوست می باشد که شما می توانید از این روغن جهت پاکسازی پوستتان استفاده کنید. همچنین شما می توانید از ترکیب این روغن با مواد دیگر ماسک های روشن کننده پوست بسازید و زیبایی و جوانی را به چهره خود هدیه دهید.

کدر شدن و تیره شدن رنگ پوست می‌ تواند باعث ایجاد ناراحتی در افراد شود. زیرا داشتن پوست زیبا و شفاف موجب افزایش اعتماد به نفس به خصوص در خانم ها می گردد. سفید سازی پوست کار سخت و دشواری می باشد. و معمولاً افراد از روش های کلینیکی مانند پاکسازی پوست استفاده می کنند، که نیاز به تکرار ماهانه می دارد. اما شما می توانید با یک روش راحت و مراقبت روزانه پوستی زیبا و جوان داشته باشید. روغن آرگان محصول فوق العاده ایی است که به این منظور استفاده می شود. در این مقاله در مورد اینکه چگونه روغن آرگان پوست را روشن می کند توضیحاتی ارائه داده ایم پس با ما همراه باشید. 

روغن آرگان دارای ویتامین های مختلف است که از مهم ترین ویتامین های این روغن e، a، اومگا ۶ و ۹ هستند. همچنین این محصول دارای اسیدهای چرب نیز می باشد. تمامی این موارد برای جوانسازی و زیبایی پوست، لایه برداری و روشن شدن رنگ پوست، کنترل چربی پوست و همچنین رساندن مواد مغذی به پوست و مو مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

این روغن علاوه بر اینکه برای زیباسازی و روشن سازی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یک محصول فوق العاده جهت درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما می باشد.

چگونه روغن آرگان پوست را روشن می کند؟

روغن آرگان که به طلای مایع معروف شده است برای جوانسازی پوست و همچنین روشن شدن رنگ پوست بسیار مناسب می باشد. این روغن تاثیر بسیار بالایی برای جلوگیری از تولید رنگدانه های ملانین در پوست دارد.

به دلیل آنکه تولید رنگدانه های ملانین سبب تیره شدن پوست می گردد در نتیجه روغن آرگان با جلوگیری از این اتفاق باعث روشن شدن رنگ پوست می شود.

همچنین روغن آرگان که برای پوست استفاده می شود یک لایه بردار بسیار عالی است که پوست را از سلول‌ های مرده پاکسازی می‌ کند و باعث شفاف شدن رنگ پوست می شود.

فواید روغن آرگان برای پوست:

روغن آرگان برای پوست فواید بسیار زیادی دارد از جمله مهمترین فواید آن عبارت است از تولید کلاژن در پوست که این پروتئین باعث تولید سلولهای جدید پوست شده و در نتیجه محکم شدن پوست را به دنبال دارد.

روغن آرگان یکی از بهترین مواد مغذی برای پوست است که شما میتوانید این روغن را شب ها قبل از خواب بر روی پوست ماساژ دهید و صبح پوست را شستشو دهید. این کار باعث پاکسازی پوست شده و سفید شدن پوست را در پی دارد.

همچنین از این روغن فوق العاده برای لایه‌ برداری پوست نیز استفاده می شود که این کار باعث حذف شدن پوست های مرده شده و رنگ پوست روشن تر از قبل می شود.

ماسک روشن سازی پوست با روغن آرگان:

شما می توانید برای روشن سازی پوست از روغن آرگان ماسک مناسبی ساخته و بر روی پوستتان استفاده کنید. ماسک ساخته شده علاوه بر آن که باعث روشن شدن رنگ پوست می شود برای رفع تیرگی هایی که در اطراف چشم وجود دارد نیز مناسب می باشد.

برای تهیه این ماسک آبلیمو را به همراه دو قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید. سپس نصف قاشق روغن آرگان را به همراه یک قاشق عسل به آن اضافه نمایید. پوست صورت را شست و شو داده و ترکیب به دست آمده را به خوبی بر روی پوست ماساژ دهید. اجازه دهید ماسک به دست آمده ۱۵ دقیقه بر روی پوست بماند. و پس از این مدت پوست را با آب ولرم شستشو دهید و به آرامی خشک کنید.

یکی دیگر از ماسک‌ هایی که با استفاده از روغن آرگان برای روشن سازی پوست تهیه می‌ شود. ترکیب این روغن با جوشانده بابونه می باشد. برای ساخت این ماسک ۵ قطره روغن آرگان را به همراه یک استکان جوشانده صاف شده از بابونه مخلوط کنید. و ماسک به دست آمده را بر روی پوست ماساژ دهید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه می توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

6
روغن های گیاهی برای تقویت ابرو و نحوه استفاده از آ...
خواص بی نظیر روغن آرگان برای پوست صورت
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 26 آوریل 2024

تصوير امنيتي