0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن دانه پنبه

روغن دانه پنبه

روغن دانه پنبه معمولا از گیاه پنبه استخراج می شود، که برای مصارف خوراکی حتما باید تصفیه شود، چون حاوی نوعی سم طبیعی است که این گیاه برای از بین بردن حشرات و جلوگیری از آفت به صورت خودکار تولید می کند. این روغن مانند بسیاری از روغن های گیاهی دیگر به رشد و تقویت ریشه مو کمک می کند. در این مقاله به معرفی برخی از خواص درمانی این روغن می پردازیم: 

روغن پنبه دانه و جلوگیری از سرطان پروستات 

دانشمندان معتقدند به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالا در روغن پنبه دانه، استفاده از روغن پنبه دانه از ابتلا به سرطان پروستات جلوگیری می کند.
روغن سیاه دانه و تنظیم فشار خون

فشار خون بالا یا فشار خون بالا می تواند موجب اختلال در گردش خون و در نتیجه گرفتگی عضلات ماهیچه های اطراف قلب شود. اضافه کردن روغن سیاه دانه به رژیم غذایی می تواند، بهتنظیم فشار خون کمک کند. 

  روغن پنبه دانه و سلامت پوست 

 ویتامین E، موجب درخشندگی و سلامت پوست می شود. روغن دانه پنبه سرشار از ویتامین E و مصرف مستمر آن می تواند لکه ها و سیاهی های روی را برطرف نماید. این ویتامین همچنین در از بین بردن رادیکال های آزاد و آسیب های اکسیداتیو بسیار موثر است. این رادیکالهای آزاد و آسیب های اکسیداتیو می تواند سلول های پوست را از بین ببرد به همین خاطر مصرف ویتامین E می تواند در رفع این مشکل موثر باشد.

روغن پنبه دانه و کاهش وزن
روغن پنبه دانه به دلیل سریع الهضم بودن و سرعت آزاد شدن انرژی می تواند کمک شایانی در کاهش وزن شما داشته باشد.

فروش روغن پنبه دانه

روغن پنبه دانه، از دانه های پنبه استخراج می شود، هربذر پنبه دارای 20 درصد روغن است و از روغن پنبه دانه، تصفیه نشده به عنوان سمی مفید، برای دفع آفات استفاده می شود. در برخی موارد، روغن پنبه دانه برای درمان ناباروری و آسی های کبدی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان داروی خانگی برای بیماری های خاص و پوستی، مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش روغن پنبه دانه بستگی به میزان و درصد خلوص، مقدار روغن و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی است.

 

وازلین با روغن پنبه

وازلین با روغن پنبه دانه بهترین وازلین ساخته شده و موجود در بازار؛ با روغن پنبه دانه ساخته می شود. اگر دارای پوستی خشک و یا ترک خورده هستید، استفاده از وازلین حاوی روغن پنبه دانه بهترین انتخاب برای شماست. وازلین با روغن پنبه دانه، از پوست در برابر اشعه uv، محافظت می کند و به درمان سوختگی و خراش کمک می کند. 

5
روغن درخت چای
روغن سیاه دانه
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 27 آوریل 2024

تصوير امنيتي