0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

دستگاه بادکش دستی

badkesh-vacum دستگاه بادکش دستی

عمل حجامت در گذشته های نه چندان دور، با استفاده از چند استکان یا لیوان کوچک با استفاده از الکل و پنبه، انجام می شد که اصطلاحا به آن بادکش یا حجامت می گفتند، اما امروزه برای سهولت در انجام کار، نوعی دستگاه مخصوص اختراع شد که با بهره گیری از ان می توان نقاط مختلف بدن را حجامت کرد، دربرخی از موارد به دلیل وجود سایزبندی، از آن برای حجامت صورت هم می توان استفاده کرد. این دستگاه ها یکبار مصرف نیستند و به هر میزان که فرد تمایل داشته باشد، میتواند از آنها استفاده کند، بدن ایجاد کوچکترین درد در فرد، در روشهای سنتی، ممکن بود فرد دچار سوختگی یا آسیب سطحی شود.

از دیگر مزیت های این دستگاه نسبت به انجام عمل بادکشی به روش سنتی، می توان به انجام عمل حجامت به صورت حرفه ای اشاره رد، بعضا در مواردی خون شخص مورد نظر بسیار  کثیف است یا فرد نیاز به انجام این عمل به شکل سنگین تر دارد، که این کار با بادکشی سنتی امکان پذیر نمی باشد.

چرا عمل بادکشی یا حجامت؟

حجامت یکی از انواع روش های پزشی سنتی می باشد که برای قسمت های مختلف بدن انجام می شود و برای انجام آن، وشهای گوناگونی عنوان شده است. انجام این کار نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط متخصص انجام شود. انجام عمل حجامت برای خانم ها و آقایان، بشدت توصیه شده و حتی علم پزشکی جدید، تاکید زیادی به انجام آن دارد، چرا که در برخی افراد که دارای گرفتگی عضلات هستند، می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. با خرید دستگاه بادکش می توانید به راحتی عمل حجامت را د رمنزلل انجام دهید.

یرای خرید دستگاه بادکش دستی به فروشگاه مراجعه کنید.

دستگاه بادکش دستی با قالب های مختلف مناسب برای حجامت و بادکش نقاط مختلف بدن

3
دستگاه وکیوم مردانه
روغن زالو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
یکشنبه, 19 می 2024

تصوير امنيتي