0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

پنج روغن ماساژ که بیشترین کاربرد را در ماساژ درمانی دارند

massage-oil پنج روغن ماساژ که بیشترین کاربرد را در ماساژ درمانی دارند - فروشگاه زیباشم

  ۵ روغن ماساژ که بیشترین کاربرد را در ماساژ درمانی دارند؟ امروزه بسیاری از مردم به دنبال یافتن پاسخ بسیار مناسبی برای این سوال خود هستند. از بهترین و بی نظیرترین انواع روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی می توان به روغن نارگیل و روغن جوجوبا اشاره کرد.

آشنایی با پنج روغن ماساژ کاربردی 

امروزه بسیاری از مردم به دنبال بهره مندی از بهترین روغن ماساژ هستند تا بتوانند بسیاری از بیماری های خود را با روش ماساژ درمانی، بهبود ببخشند. در نظر داشته باشید که روغن های بسیار زیادی در ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نیز می توانید بهترین و مناسب ترین این روغن ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- روغن نارگیل

- روغن جوجوبا

- روغن آفتابگردان

- روغن بادام

- روغن هسته زردآلو

روغن نارگیل یکی از مهمترین روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی می باشد که حاوی تری گلیسیرید بوده و برای رفع تنش های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این روغن ار رایحه ی بسیار بی نظیری برخوردار می باشد. همچنین این روغن بسیار کم چرب و سبک بوده و به راحتی می توان پوست خود را با آن ماساژ داد.

 

روغن جوجوبا 

از دیگر روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی را روغن جوجوبا شکل داده است که برای از بین بردن انواع جوش و آکنه روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن از میزان ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. همچنین رایحه ی مربوط به روغن جوجوبا بسیار دلنشین و خوش بو می باشد. 

روغن آفتابگردان  

اگر شما نیز به دنبال آشنایی با ۵ روغن ماساژ که بیشترین کاربرد را در ماساژ درمانی دارند؟ هستید، می توانیم روغن آفتاب گردان را به حضورتان معرفی نماییم. این روغن حاوی اسید لینولئیک بوده که ترشح این اسید با افزایش یافتن سن افراد، کاهش پیدا کرده و در نتیجه پوست پیری زودرس را تجربه می کند. همچنین در نظر داشته باشید که بسته بندی های کوچک این روغن را تهیه کنید چرا که از میزان ماندگاری پایینی برخوردار است. روغن آفتابگردان همچنین حاوی ویتامین E بوده که می تواند شادابی را برای پوست شما به ارمغان آورد. 

روغن بادام:  

یکی از شگفت انگیزترین روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی را روغن بادام شیرین شکل داده است که این روغن برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود. قیمت مربوط به این روغن ماساژ درمانی بسیار مناسب بوده و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر بگیرید که روغن بادام بسیار سبک بوده و بعد از ماساژ به سرعت جذب پوست تان خواهد شد 

روغن هسته زردآلو:  

روغن هسته زردآلو از بی نظیرترین و بهترین انواع روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی می باشد که سرشار از ویتامین E بوده و شما می توانید برای بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی خود، از این روغن استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که ماندگاری مربوط به روغن هسته زردآلو بسیار بالا بوده و شما می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت مربوط به روغن هسته زردآلو در مقایسه با دیگر روغن های مذکور برای ماساژ درمانی، کمی گران قیمت می باشد. روغن هسته زردآلو از رایحه ی تلخی نیز برخوردار است.

...

روغن ماساژ

روغن ماساژ آرمان حاوی روغن های طبیعی و خالص موثر بر سلامت پوست و بدن است . در این محصول از روغن های نرم کننده ، جوان کننده ، ضد درد و ترمیم کننده استفاده شده است .
9
کدام روغن برای کدام ماساژ مناسب است؟
آشنایی با عوامل و فاکتورهای مهم جهت خرید روغن آرگا...
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 04 می 2024

تصوير امنيتي