0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

همه چیز درباره کرم روشن کننده و براق کننده پوست

همه چیز درباره کرم روشن کننده و براق کننده پوست - فروشگاه زیباشم همه چیز درباره کرم روشن کننده و براق کننده پوست - فروشگاه زیباشم

کرم روشن کننده و براق کننده پوست امروزه به طور گسترده ای جهت روشن شدن رنگ پوست مورد استفاده افراد قرار می گیرد. به نوعی می توان گفت یکی از دل ‌مشغله‌ های خیلی از افراد امروزه روشن‌ کردن پوست است، از اینرو برخی از افراد سعی می کنند با استفاده از روش های شیمیایی و یا طبیعی رنگ پوست خود را روشن کنند. یکی از رایج ترین روش ها جهت روشن کردن پوست استفاده از کرم روشن کننده است. 

تاثیر کرم روشن کننده در روشن کردن پوست 

یکی از سوال هایی که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده این است که آیا استفاده از کرم روشن کننده و براق کننده پوست رنگ پوست را یک یا دو درجه روشن می کند یا نه؟ همانطور که می دانید رنگ پوست ژنیتکی می باشد و افراد در کشورهای مختلف دارای رنگ پوست های متفاوت هستند. ملانوسیت ‌ها در پوست افرادی که در مناطقی با آفتاب زیاد زندگی می کنند فعالیت بیشتری دارد، از اینرو نسبت به بقیه افراد دارای رنگ پوست تیره تری هستند. در واقع استفاده از کرم روشن کننده نمی تواند رنگ پوست افراد را یک یا دو درجه روشن تر کند.

لازم به ذکر است که در برخی موارد ممکن است رنگ قسمت هایی از پوست افراد همچون گونه، چانه و پیشانی به دلایل مختلفی همچون مصرف داروهای اعصاب، قرص های ضد بارداری و اختلال های هورمونی تیره شود. در این موارد با استفاده از بعضی کرم های روشن کننده موضعی یا برخی داروها می توان رنگ سازی را کاهش داد و به نوعی موجب برگشت پوست به رنگ طبیعی شد.

آشنایی با خواص و مزیت های استفاده از کرم روشن کننده و ضد لک

بهتر است بدانید رنگ پوست شما به هیچ وجه معیاری برای زیبایی شما محسوب نمی شود. در واقع داشتن پوستی سالم با هر رنگی شما را زیبا نشان می دهد. لازم به ذکر است که برخی مشکلات همچون رنگدانه ها، لکه ها و آکنه ها رنگ پوست شما را خشک و تیره و مات نشان خواهد داد. با استفاده از کرم روشن کننده و براق کننده می توان این مشکلات پوستی را به بهترین شکل برطرف کرده و یا آن ها را به طور قابل توجهی کاهش دهید. در واقع استفاده از این نوع کرم ها در درمان این مشکلات پوستی موثر بوده و پوست را سالم و شفاف خواهند کرد. لازم به ذکر است که در ترکیبات این نوع کرم روشن کننده مقدار قابل توجهی آلفاهیدروکسی اسید، اسید کوجیک، ویتامین سی، عصاره جلبک، بتاهیدروکسی اسید و شیرین بیان وجود دارد. این نوع کرم ها به دلیل چنین ساختاری لک ها و تیرگی ها را از بین برده و باعث شفافیت و زیبایی پوست خواهند شد.

در حالت کلی استفاده از این نوع کرم ها مزیت های بسیاری را برای مصرف کنندگان به دنبال دارد به نوعی که استفاده موضعی از آن ها باعث اکسیژن رسانی به پوست خواهد شد. همچنین استفاده از این کرم ها از به وجود آمدن لک‌ های جدید در پوست به طور قابل توجهی جلوگیری می کند. از دیگر مزیت ها و خواص کرم های روشن کننده می توان به خاصیت جوان کنندگی پوست و درخشندگی و شادابی آن اشاره کرد. استفاده از کرم های روشن کننده به بهترین شکل کمبودها و ویتامین های پوست را تامین می کند، از اینرو پوستی شاداب و سرحال را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. همچنین با استفاده مداوم و مرتب از این نوع کرم های روشن کننده و ضد لک می توان لک های کمرنگی را که تازه در صورت شما نمایان شده اند را از بین ببرید.

3
آشنایی با عوامل و فاکتورهای مهم جهت خرید روغن آرگا...
روغن های گیاهی برای کاهش ریزش مو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 11 می 2024

تصوير امنيتي