0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن های گیاهی برای کاهش ریزش مو

روغن های گیاهی برای کاهش ریزش مو - فروشگاه زیباشم روغن های گیاهی برای کاهش ریزش مو - فروشگاه زیباشم

روغن های گیاهی تاثیر بسیار زیادی در کاهش ریزش مو دارند. استفاده از این نوع روغن های طبیعی و اصل به نوعی نقش بسیار مهمی را در سلامت موها ایفا می کنند. در صورتی که دچار ریزش مو هستید با استفاده از یکسری روغن های گیاهی می توانید این روند را کاهش دهید. برای درمان ریزش مو نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و صرف هزینه های زیاد نیست، زیرا تنها با استفاده از چند روغن گیاهی طبیعی و اصل می توان گام مهمی را در سلامت و بهبود موهای خود برداشت.

 

آشنایی با انواع روغن های گیاهی برای کاهش ریزش مو  

بهتر است بدانید با استفاده از یکسری روغن های گیاهی اصل و طبیعی می توان ریزش موها را به طور قابل توجهی کاهش داده و حتی به رویش مجدد موها کمک کرد. برخی از این روغن های گیاهی طبیعی عبارتند از: روغن بابونه، روغن زیتون، روغن چریش، روغن رزماری، ترکیب روغن آووکادو و روغن بادام، ترکیب روغن زیتون، روغن بادام و روغن هسته زردآلو.

روغن بابونه: استفاده از روغن بابونه دارای تاثیر بسیار زیادی در رویش مجدد موهای سر است. این نوع روغن گزینه بسیار مناسبی جهت تغذیه مو و پوست به شمار می آید. ماساژ پوست سر با استفاده از روغن بابونه به نوعی موجب می شود تا موهای جدید و تازه ای در سر شما رشد کنند. همچنین با استفاده از روغن بابونه می توان موهایی نرم و لطیف داشت. از دیگر خواص این نوع روغن می توان به درمان شوره سر اشاره کرد.

روغن زیتون: در صورتی که دچار ریزش مو شده اید با استفاده از روغن زیتون می توانید گامی مهم در سلامت و بهبودی موهای خود بردارید. این نوع روغن حاوی مقدار زیادی ویتامین E، فسفر و کلسیم است، از اینرو استفاده از آن باعث درخشان و نرم شدن موهای شما می شود. امروزه افراد از این روغن به طور گسترده ای استفاده می کنند زیرا تاثیر آن برای سلامتی مو و پوست بر کسی پوشیده نیست. با کمک این روغن پر خاصیت می توانید از داشتن موهای زیبا و ضخیم نهایت لذت را ببرید.

روغن چریش: از دیگر روغن های گیاهی که دارای تاثیر بسیار زیادی در رویش مجدد موهای سر می باشد روغن چریش است. تحقیقات نشان می دهد که این نوع روغن دارای تاثیر فوق العاده ای در رویش مجدد موها می باشد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه می توانید موهای سر خود را با استفاده از این نوع روغن دو بار در هفته ماساژ داده و سپس آن ها را با استفاده از آب گرم شست و شو دهید.

ترکیب روغن آووکادو و روغن بادام: از دیگر روش هایی که می توان از آن جهت کاهش ریزش مو استفاده کرد ترکیب روغن بادام و روغن آووکادو می باشد. ترکیب این نوع روغن های گیاهی دارای تاثیر بسیار زیادی در کاهش ریزش موهای سر و رویش مجدد آن ها است. ترکیب روغن زیتون، روغن بادام و روغن هسته زردآلو از دیگر ترکیب های موثر در تقویت و بهبود موهای سر است. استفاده از این ترکیب ها به نوعی باعث رشد سریع و رویش مجدد موها خواهد شد.

روغن رزماری: بهتر است بدانید روغن رزماری یکی از بهترین و مفیدترین روغن های گیاهی جهت کاهش ریزش مو و درمان آن محسوب می شود. استفاده از این نوع روغن به نوعی باعث گردش خون در پوست سر می شود، از اینرو این خاصیت مانع از بین رفتن فولیکول های مو شده و به رشد و تقویت مو کمک شایانی می کند. از دیگر خواص و مزیت های این نوع روغن می توان به خواص ضد التهابی آن اشاره کرد. همچنین استفاده از روغن رزماری رشد عصب را به خوبی ترویج می کند.

7
همه چیز درباره کرم روشن کننده و براق کننده پوست
روغن نارگیل و تاثیر آن در روند زیبایی
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
یکشنبه, 05 می 2024

تصوير امنيتي