0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

راهنمای خرید بهترین مرطوب‌ کننده و آبرسان پوست‌ چرب به همراه قیمت

راهنمای خرید بهترین مرطوب‌ کننده و آبرسان پوست‌ چرب

با توجه به تنوع محصولات بهداشتی، آنچه که در درجه اول از اهمیت بالایی برخوردار است، شناخت نوع پوست و خرید مرطوب کننده و آبرسان متناسب با آن است. آبرسان آب مورد نیاز بدن را تأمین می کند، اما مرطوب کننده با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند. راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب اهمیت ویژه ای دارد. 

آشنایی با راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب 

پوستی شفاف و شاداب و عاری از هر گونه چین و چروک آرزوی هر فردی می باشد. برای دستیابی به چنینپوستی نیازمند رسیدگی و توجه هستیم. استفاده از آبرسان و مرطوب کننده مناسب پوست یکی از مهم ترین دلایل داشتن پوستی جوان است.در اینجا سعی داریم با راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب آشنا شویم.

شاید شما تصور کنید که تنها افراد با پوست خشک باید از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند. اما نکته ی حائز اهمیت این است که تمامی افراد با انواع پوست های مختلف احتیاج به آبرسان و مرطوب کننده دارند. در واقع آبرسان یک شرط حیاتی و اصلی برای پوست است. بدن انسان برای شادابی و طراوت و تازگی به آب کافی نیاز دارد. همچنین انسان برای بقا و حیات خود بدون آب نمی تواند زنده بماند. پوست هم دقیقاً همین گونه است. پس باید ابتدا نوع پوست خود را شناسایی کرده و سپس مطابق با آن آبرسان مخصوص را تهیه و استفاده کرد.

فرق آبرسان با مرطوب کننده

  • مرطوب کننده ها

در واقع مرطوب کننده ها چهار محصول را شامل می شوند:

  • 1-امولینت ها و چربی ها
  • 2-اسکوالن و روغن ها
  • 3-نم نگهدارها
  • 4-مسدودکننده ها

محصولات مرطوب کننده بر پایه روغن و چربی هستند. مرطوب کننده ها فرآیندی مسدود کننده دارند. در محصولات مرطوب کننده از روغن های پالایشگاهی مانند وازلین، روغن های معدنی مانند روغن بچه استفاده می شود. در واقع این مواد بر روی سطح پوست یک لایه مسدود کننده را تشکیل می دهند و از خروج رطوبت و آب پوست جلوگیری می کنند به همین دلیل پوست دیر تر خشک می شود و نرم و لطیف می ماند.

  • آبرسان ها

آبرسان ها دارای خاصیت نم نگهدارنده هستند. در واقع آبرسان آب را از هوا و پوست جذب کرده و اجازه خروج آن را از پوست نمی دهد. گلیسیرین و هیالورونیک اسید از مواد تشکیل دهنده آبرسان ها هستند. هیالورونیک اسید ها می توانند تا حدود 1000 برابر وزنشان رطوبت را جذب کنند و به نوعی بهترین ماده آبرسان ها هستند.

تفاوت پوست خشک و کم آب

شاید تصور کنید پوست خشک و کم آب یکسان هستند، اما حقیقت این است که دو کاملاً با هم متفاوت هستند. در واقع پوست خشک فاقد چربی طبیعی پوست می باشد ولی پوست کم آب ناشی از کمبود آب است. در واقع پوست خشک یک نوع پوستی است، اما پوست کم آب یک مشکل پوستی می باشد.

آبرسان پوست چرب

حتی پوست های چرب هم ممکن است که کم آب شوند. مخصوصاً هنگامی که از محصولات درمانی برای جوش و آکنه استفاده می کنند این احتمال وجود دارد. این نوع پوست ها باید از آبرسان هایی بر پایه آب استفاده کنند. آبرسان های فاقد چربی و ضد آکنه بهترین گزینه برای افراد مستعد جوش و آکنه است.

اکنون به بررسی راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب می پردازیم:

انواع آبرسان پوست چرب

این آبرسان قوی و فاقد چربی برای صورت و گردن، به صورت سریع جذب پوست شده و بدون احساس سنگینی بر روی پوست می باشد. این آبرسان حاوی هیالورونیک اسید و اوره می باشد. حدود قیمت آن 70000 تومان می باشد.

  • آبرسان پوست چرب کامان

اگر دارای منافذ بازی می باشید و به صورت مداوم جوش می زنید، آبرسان فاقد چربی کامان بسیار مناسب می باشد. این محصول منافذ باز پوست را کوچک کرده و شادابی به پوست شما می بخشد.

  • آبرسان پوست چرب درمالیفت

یک آبرسان بسیار سبک می باشد که چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این آبرسان به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و آن را شاداب نگه می دارد. حدود قیمت آن 50000 تومان می باشد.

  • آبرسان پوست چرب سینره

این آبرسان فاقد مواد کومدوژن را است که از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین با دارا بودن عصاره هاماملیس منافذ باز پوست را به مرور زمان از بین می برد. این آبرسان بسیار سبک و مات می باشد. حدود قیمت آن 70000 تومان می باشد.

با توجه به تنوع محصولات بهداشتی، آنچه که در درجه اول از اهمیت بالایی برخوردار است، شناخت نوع پوست و خرید مرطوب کننده و آبرسان متناسب با آن است. آبرسان آب مورد نیاز بدن را تأمین می کند، اما مرطوب کننده با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند. راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب اهمیت ویژه ای دارد.

6
خرید انواع روغن مو برای تقویت رشد طبیعی مو
کرم ضد لک و روشن کننده | قیمت و خرید بهترین کرم ضد...
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 16 می 2024

تصوير امنيتي