0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

کرم ضد لک و روشن کننده | قیمت و خرید بهترین کرم ضد لک قوی

کرم ضد لک و روشن کننده | قیمت و خرید بهترین کرم ضد لک قوی

محصولات کرم ضد لک و روشن کننده متنوعی در بازار عرضه شده است. شما می توانید مطابق با نیاز و نوع عارضه خود آن را تهیه کنید. دقت کنید که نحوه استفاده از این نوع کرم ها بسیار مهم است. معمولاً توصیه می شود تا این کرم ها را در شب بر روی موضع مالیده شود و در طول روز حتماً از ضد آفتاب مخصوص پوست استفاده شود. 

بررسی انواع کرم ضد لک و روشن کننده 

پوستی صاف و عاری از هرگونه لک و تیرگی یکی از عوامل مهم زیبایی در افراد محسوب می شود. بعضی از افراد ممکن است زیبایی خارق العاده ای نداشته باشند، اما با داشتن پوستی صاف و شفاف و شاداب همیشه بدرخشند و زبان زد خاص و عام قرار گیرند. رسیدگی به پوست و استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده مناسب جمله کارهایی است که هر فرد در زندگی شخصی خود باید به آن توجه کند. عوامل زیادی از جمله بالا رفتن سن، بارداری، آفتاب، جوش و آکنه و مصرف برخی داروهای هورمونی سبب تیرگی و ایجاد لک بر روی پوست می گردد. با ایجاد شدن این لک ها به سادگی زیبایی شما به مخاطره می افتد. از طرفی با از بین رفتن زیبایی اعتماد به نفس در افراد پایین می آید. بنابراین لازم است تا افراد در پیشگیری و درمان این عارضه توجه نمایند. امروزه با پیشرفت علم و دانش و وجود لابراتوارهای آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان، انواع محصولات مختلفی برای از بین بردن انواع لک های پوستی تولید شده است. این محصولات آرایشی و بهداشتی توانسته تا حدود زیادی در بهبود و از بین بردن لک ها و تیرگی ها موثر واقع شود. به همین دلیل افراد زیادی به سمت کرم ضد لک و روشن کننده رو آورده اند.

جوش و آکنه یکی از معضلات و مشکلات عمده افراد خصوصاً در دوران بلوغ می باشد. همواره افراد از جای جوش و لک های ناشی از آن رنج می برند و دنبال راه حلی برای رفع آن هستند. کرم ضد لک و روشن کننده یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب این افراد می باشد. این کرم ها حاوی مواد لایه بردار می باشد که به مرور زمان با لایه برداری خفیف باعث از بین رفتن لک های قرمز و قهوه ای پوست می شوند.

از دیگر ترکیبات به کار رفته در کرم ضد لک و روشن کننده، وجود انواع ویتامین ها است. این ویتامین ها باعث شفافیت پوست می شوند و از طرفی از ایجاد لک های جدید بر روی پوست جلوگیری می کنند.

همچنین وجود این ویتامین ها از پوست در برابر رادیکال های آزاد محیطی محافظت می کنند. از طرفی در ویتامین های موجود در کرم های ضد لک، خاصیت آنتی اکسیدانی به وفور یافت می شود. این خاصیت سبب می شود تا از قرمزی و التهاب جلوگیری کرده و همچنین باعث کاهش رنگ دانه و تیرگی پوست می شود. در ترکیبات کرم ضد لک و روشن کننده، خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست هم وجود دارد. این خاصیت سبب تقویت پوست برای جلوگیری از دست دادن رطوبت و انعطاف پذیری پوست می باشد.

اکنون می خواهیم به بررسی قیمت و خرید بهترین کرم ضد لک قوی بپردازیم:

کرم ضد لک و روشن کننده ایرانی 

  • کرم ضد لک و روشن کننده سینره

سینره یک برند ایرانی و بسیار با کیفیت می باشد که منشأ گیاهی دارد. این محصول دارای ویتامین A و آلفا هیدروکسی اسیدها می باشد که باعث مهار و کاهش تولید تیروزیناز و همچنین بازسازی پوست می گردد. از طرفی وجود ویتامین E وC و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 و 6 مقاومت پوست را در برابر رادیکال های آزاد بالا برده و مانع پیری پوست می شود. حدود قیمت آن 100 تومان می باشد.

  • کرم ضد لک و روشن کننده دکتر ژیلا

این کرم با دو مکانیسم مهار سنتز ملانین و مهار انتقال سلول های سازنده به سطح اپیدرم، باعث روشن شدن تدریجی پوست می شود. حدود قیمت آن 50 تومان می باشد.

  • کرم ضد لک و روشن کننده الی ژن

این کرم حاوی عصاره شیرین بیان و روغن هسته انگور است که باعث سفیدی و روشن شدن تدریجی پوست می شود همچنین لطافت و نرمی به پوست می بخشد.

کرم ضد لک و روشن کننده خارجی

  • کرم ضد لک و روشن کننده ژاک آندرل پاریس

این کرم ترکیبی بسیار منحصر به فرد دارد و در بین افراد بسیار محبوبیت پیدا کرده است. منشأ آن کاملاً گیاهی بوده و باعث ایجاد آلرژی نمی شود. آلفا آربوتین موجود در آن ترکیبی شبیه هیدروکینون دارد که باعث رفع لک و تیرگی می شود. حدود قیمت آن 250 تومان است.

کرم ضد لک و روشن کننده

  • کرم ضد لک و روشن کننده دوکری

این کرم ضد لک بسیار قوی و فاقد هیدروکینون می باشد. این کرم با خاصیت بسیار بالایی که دارد بهترین کرم ضد لک خارجی شناخته شده است.

  • کرم ضد لک و روشن کننده آیسیس فارما

این کرم برای افرادی که پوستی حساس دارند، بسیار مناسب است. حدود قیمت آن 450 تومان است.

محصولات کرم ضد لک و روشن کننده متنوعی در بازار عرضه شده است. شما می توانید مطابق با نیاز و نوع عارضه خود آن را تهیه کنید. دقت کنید که نحوه استفاده از این نوع کرم ها بسیار مهم است. معمولاً توصیه می شود تا این کرم ها را در شب بر روی موضع مالیده شود و در طول روز حتماً از ضد آفتاب مخصوص پوست استفاده شود.

7
راهنمای خرید بهترین مرطوب‌ کننده و آبرسان پوست‌ چر...
روغن آرگان- خواص شگفت انگیز روغن آرگان
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 16 می 2024

تصوير امنيتي