0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن تقویت کننده و رفع سفیدی مو

روغن رفع سفیدی مو

سفیدی زودرس یکی از بیماری های سبک زندگی مدرن است. آن رگه های خاکستری و سفید حتی در سن 20 سالگی ظاهر می شوند. تنها گزینه ای که برای شما باقی مانده این است که به دنبال راه حل های خانگی بی خطر و روغن رفع سفیدی مو باشید تا موهای خاکستری خود را به سیاه تبدیل کنید. 

روغن رفع سفیدی مو: بررسی علل سفیدی مو و روغن های مناسب 

سفیدی زودرس یکی از بیماری های سبک زندگی مدرن است. آن رگه های خاکستری و سفید حتی در سن 20 سالگی ظاهر می شوند. تنها گزینه ای که برای شما باقی مانده این است که به دنبال راه حل های خانگی بی خطر و روغن رفع سفیدی مو باشید تا موهای خاکستری خود را به سیاه تبدیل کنید.

اولین قدم یادگیری درست غذا خوردن است. بله این تفاوت ایجاد می کند. مقدار زیادی سبزی، چغندر در روز، میوه ها و سبزیجات تازه و ماست های زیادی از مواردی هستند که شما باید به طور مرتب بخورید. چنین رژیمی نه تنها پوست شما را صاف و نرم می کند، بلکه منجر به ایجاد موهای بلند براق نیز می شود.

ضمن این که خلاص شدن از شر موهای خاکستری به طور طبیعی امکان پذیر است. ما پیشنهاد می کنیم به جای اینکه از چندین روش شیمیایی برای تبدیل موهای خاکستری خود به سیاه استفاده کنید، از درمان های طبیعی موهای سفید استفاده کنید تا از شر خاکستری های مزاحم خلاص شوید. در این مقاله چند روغن رفع سفیدی مو را معرفی می کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

روغن رفع سفیدی مو

دانه آملا و متی به همراه روغن نارگیل

6-7 قطعه میوه متی را به 3 قاشق غذاخوری روغن مورد نظر خود (نارگیل) اضافه کنید و چند دقیقه بجوشانید. 1 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را اضافه کنید. شب خنک، صاف کرده و به طور سخاوتمندانه در سراسر پوست سر بمالید. از شامپوی گیاهی ملایم برای شستشوی صبح استفاده کنید.

آملا و متی با هم یکی از بهترین درمان های طبیعی برای موهای سفید را ایجاد می کنند. انگور فرنگی هندی یا آملا منبع غنی ویتامین C است و در آیورودا برای انواع مشکلات مو استفاده شده است. دانه شنبلیله یا متی مملو از چندین ماده مغذی است و ترکیب این مواد فوق العاده نه تنها از سفیدی زودرس جلوگیری می کند بلکه باعث رشد مو می شود. همچنین روغن روغن نارگیل خواص ضد سفیدی مو زیادی دارد و باعث رفع سفیدی مو می شود.

روغن بادام و آب لیمو

روغن بادام و آب لیمو را مخلوط کنید. به خوبی در پوست سر و موها ماساژ دهید. بعد از 30 دقیقه بشویید.
روغن بادام دارای ویتامین E است که برای مو بسیار مفید است. ریشه ها را تغذیه می کند و از سفیدی زودرس جلوگیری می کند. آب لیمو نه تنها براق و حجم دهنده به مو می افزاید، بلکه باعث رشد سالم مو می شود. روغن بادام و آب لیمو هر دو ماده ای هستند که به راحتی در دسترس شما هستند و می توانند به شما کمک کنند تا به طور طبیعی از موهای خاکستری خلاص شوید.

برگ کاری و روغن

یک فنجان برگ کاری را در یک فنجان روغن تا اندازه ای بجوشانید که سیاه شود. خنک، صاف و ذخیره کنید. هفته ای 2-3 بار روی موها ماساژ دهید. یک شب ترک کنید. برگ های کاری مملو از ویتامین B هستند و به بازیابی رنگدانه ملامین در فولیکول های مو کمک می کنند و از سفید شدن بیشتر آن جلوگیری می کنند. این منبع غنی از بتا-کراتین است و همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند. این داروی خانگی مواردی فراتر از جلوگیری از خاکستری های مزاحم است.

روغن ریج کدو، روغن رفع سفیدی مو

یک فنجان از تکه های گچ کوهی خشک شده را در روغن نارگیل قرار داده و بگذارید تا به مدت 4-3 روز به صورت نشت و ریز شود. روغن را چند دقیقه بجوشانید. صاف و ذخیره کنید. شب ها پوست سر و موها را ماساژ دهید و با شامپوی گیاهی به انتخاب خود بشویید. این گیاه حاوی آنزیم هایی است که رنگدانه، ملامین را در ریشه مو بازیابی می کند و همچنین آن ها را تقویت می کند. روغن نارگیل یک نرم کننده طبیعی است که باعث کنترل موهای بی نظم می شود.


7
درمان و رفع سفیدی مو با بهترین روش های طبیعی
روغن آرگان چیست - خواص روغن آرگان برای مو و پوست
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 17 می 2024

تصوير امنيتي