0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن آرگان چیست - خواص روغن آرگان برای مو و پوست

روغن مو آرگان

روغن مو آرگان چیست و آیا روغن آرگان برای موهای شما مفید است؟ روغن مو آرگان در مراکش و از هسته درخت آرگان بومی این کشور شمال آفریقا تهیه می شود. این میوه روغنی توسط مردم محلی در مراکش برای تغذیه و مرطوب سازی پوست و موهای خشک استفاده می شود. 

روغن مو آرگان چه فوایدی دارد؟ 

روغن مو آرگان چیست و آیا روغن آرگان برای موهای شما مفید است؟ روغن مو آرگان در مراکش و از هسته درخت آرگان بومی این کشور شمال آفریقا تهیه می شود. این میوه روغنی توسط مردم محلی در مراکش برای تغذیه و مرطوب سازی پوست و موهای خشک استفاده می شود. این روغن مو سرشار از آنتی اکسیدان است و دارای ویتامین E و اسیدهای چرب است که باعث نرم شدن موها می شود. در این راهنمای مفید، ما این عنصر زیبایی را معرفی می کنیم و توضیح خواهیم داد که روغن مو آرگان چرا مفید است. در این مطلب شش روش مفید روغن آرگان برای موهای شما آورده شده است:

به مبارزه با شوره سر کمک می کند

خشکی پوست سر ضمن ایجاد تحریک، باعث شوره و پوسته شدن پوست می شود. اما با کمک روغن آرگان می توان این خشکی را کنترل کرد و باعث مرطوب سازی آن شد. بدین ترتیب از داشتن موهایی شاداب و تازه لذت خواهید برد.

روغن مو آرگان درخشش و رطوبت سرگردان ایجاد می کند

روغن آرگان مملو از ویتامین E و اسیدهای چرب سات که موهای شما را مرطوب می کند؛ بدون اینکه هرگز چرب به نظر برسد. این یک مرطوب کننده عمیق است که هر رشته را با روغن های سالم تزریق و از خروج رطوبت جلوگیری می کند. این باعث درخشش و رطوبت موهای شما می شود که همیشه می خواستید.

موخوره و مسیرهای هوایی را کاهش می دهد

روغن آرگان برای موهای شما مفید است؛ زیرا با ایجاد غلاف محافظ در اطراف ساقه مو، جلای براق ایجاد می کند. این برای شما چه معنی دارد: دیگر هیچ حالت وز، مگانی یا تقسیم شدن در موهایتان وجود ندارد.

رشد سالم مو را تقویت می کند

روغن موی آرگان حاوی فنل هایی است که باعث تقویت فولیکول های مو می شوند. ضمن این که روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است که به تولید سلول موی شما کمک می کند. ویتامین های مختلف این روغن سلامت و نشاط را به موهای و پوست سر شما باز می گردانند. بنابراین، روغن آرگان موجب رشد موهای ضخیم نیز می شود.

موهای شما را با مواد مغذی مورد نیاز بیشتر تغذیه می کند

روغن آرگان برای موهای شما مفید است؛ زیرا حاوی روغن های اساسی و اسیدهای چرب است که به طور خارق العاده ای موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم می کند. نه تنها موهای آسیب دیده را ترمیم می کند، بلکه با لطافت و تغذیه مناسب به حفظ سلامت موها نیز کمک می کند.

از آسیب های محیطی محافظت می کند

گرما سشوار، نمک ناشی از عرق و اشعه ماورا بنفش از نور خورشید، همه لطمه ای به موهای شما وارد می کند. آنتی اکسیدان های موجود در روغن آرگان برای موهای شما مفید هستند؛ زیرا از مو در برابر گرما ، نمک و سموم محیطی محافظت می کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه به معرفی روغن آرگان بپردازیم و فواید آن را بررسی کنیم. ما روغن آرگان را دوست داریم؛ زیرا کمی واقعی تر به زندگی زیبایی ما بازمی گردد. در دنیایی از شیرین کننده های مصنوعی، لبخندهای جعلی و فیلترهای عکس، ما خواهان چیزی واقعی و معتبر هستیم. با روغن مو آرگان با پارابن، گلوتن و مواد رنگی خداحافظی کنید. در عوض، قدرت طبیعت را با روغن آرگان در آغوش بگیرید. بیرون آمدن از دوش و تجدید مو با روغن آرگان برای موها و روحیه شما یک تجربه شاد است.

اگر شما عزیزان نیز علاقه مند به خرید روغن مو آرگان هستید، از سایت ما بازدید کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

5
روغن تقویت کننده و رفع سفیدی مو
خرید انواع روغن مو برای تقویت رشد طبیعی مو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 16 می 2024

تصوير امنيتي