0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن شتر مرغ - فواید و خواص روغن شترمرغ

روغن شتر مرغ - فواید و خواص روغن شترمرغ

تاریخچه استفاده از روغن شترمرغ به دوران مصر باستان با زمی گردد، و در فرهنگ آفریقایی بسیار مورد استفاده و دارای محبوبیت است. روغن شترمرغ معمولا در صنعت آرایشی و بهداشتی و درصنعت درمان و پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. داستان اکتشاف روغن شترمرغ برای درمان بسیار جذاب و شنیدنیست. یک قصاب مصری پس از اینکه چندین بار از روغن شترمرغ استفاده کرده بود و از خواص درمانی و شفابخش این روغن مطلع شده بود، اقدام به تولید این روغن نمود. پس از آن کریم گاد، که از مشتریان پروقرص روغن شترمرغ شده بود، برای نخستین بار تصمیم به ساخت کرم های پوست و زیبایی با استفاده از روغن شترمرغ گرفت. .گاد چربی ها را در آپارتمانش ذوب می کرد و آن را در شیشه های کوچک بسته بندی می کرد تا به مشتریان و فروشگاه های دارویی محلی بفروشد. طولی نکشید که آوازه استفاده از این کرم و روغن شترمرغ برای خواص زیبایی پوست و التیام زخم ها همه گیر شد. در این مقاله به برخی از خواص روغن شترمرغ می پردازیم: 

  روغن شترمرغ و درمان بیماری های پوستی: 

روغن شترمرغ بهترین راهکار برای درمان اگزما، خارش، التهاب های پوستی و تاول می باشد.
روغن شترمرغ و تسکین دردهای عضلانی
روغن شترمرغ یک ضد التهاب بسیار قوی است که از امگا 3 و امگا 9 تشکیل شده و سرشار از انواع ویتامین ها و اسید های آمینه می باشد. که به درمان سریع رماتیسم کمک می کند.
روغن شترمرغ برطرف کننده آکنه
روغن شترمرغ پاک کننده سریع پوست می باشد و سطح پوست را از عفونت، چربی های مضر که موجب ایجاد آکنه می شوند پاک می کند و برای درمان بیماری پسوریازیس مناسب است. این روغن سبب از بین رفتن جای آکنه با احیا نمودن سلول های پوست می شود.

از دیگر مزایای استفاده از این روغن به خاصیت ضد سرطانی و بهبود سیستم عصبی و دردهای میگرنی، ماهش کلسترول های بد و اهش فشار خون اشاره کرد. 

خواص روغن شترمرغ برای استخوان

روغن شترمرغ از پرخاصیت ترین و بهترین روغن های درمانی به مشار م یرود. و مرحم مناسبی برای دردهایناشی از دردهای عضلانی، مفصل زانو و برطرف شدن زخم و کبودی به شمار می رود.

رفع درد عضلات و درد زانو

برای همه ما پیش آمده که بارها دچار دردهای عضلانی یا گرفتگی عضلات یا درد زانو شد باشیم. معمولا این اتفاق بعد از ورزش ای طولانی و سنگین در بدن به وجود می آید و به مرور زمان از بین می رود. اگر این درد را در ناحیه زانو حس کردبد، بیشتر به آن توجه کنید . چرا که زانوها نقش مهمی در حفظ تعادل بدن دارند. در برخی موارد دردهای مفصبی با ورزش کردن یا تمرین های فیزیوتراپی از بین می رود. ولی ماساژ زانو با روغن شترمرغ، فرآیند التیام را سرعت می بخشد.

تشخیص روغن شترمرغ واقعی 

اگر حس بویایی قوی دارید، روغن شترمزغ، بوی مخصوص به خود را دارد و براحتی می تواتن بوی آن را نسبت به بقیه روغن ها تشخیص داد. روغن شترمرغ اصل خیلی سریع جذب می شود و پس از گذشت 5 تا 7 دقیقه به طورکلی جذی مب شود و اثرب از آن باقی نمی ماند. روغن شترمرغ اصل، در هوای سرد،به صورت جامد و سفید رنگ است و در گرما به رنگ زرد و طلایی تغییر شکل می دهد.  

قیمت روغن شترمرغ اصل 

روغن شترمرغ اصل، با توجه به درجه خلوص، شرکت سازنده و نوع بسته بندی و مقدار آن قیمت گذاری می شود.  

آیا روغن شترمرغ حجم دهنده است 

از روغن شترمرغ، بندرت برای حجم هندگی استفاده می شود. اگر به دنبال افزایش حجم در اندام آقایان و بانوان هستید، روغن خراطین، می تواند انتخاب مناسب تری باشد. 

...

روغن شترمرغ

قیمت رایج 50000 تومان و قیمت ما با 20% تخفیف 40000 تومان
3
روغن نارگیل - خواص روغن نارگیل - شرکت آرمان کاران ...
روغن درخت چای
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
دوشنبه, 06 می 2024

تصوير امنيتي