0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن نارگیل - خواص روغن نارگیل - شرکت آرمان کاران زبده

خواص روغن نارگیل

نارگیل میوه ای است بسیار خوشمزه، با روکشی سفت و سخت و روغنی ارزشمند و مفید.معمولا روغن نارگیل، از نارگیل نارس یا مغز نارگیل خشک استخراج می شود که به صورت طبیعی در دمای نرمال، جامد است. این روغن معمولا برای موارد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. و در کشورهای آسیایی بیشترین استفاده را در صنعت آشپزی و سلامت مو ایفا می کند. در هند باستان، مشکل ریزش مو را با روغن نارگیل برطرف می کردند. روغن نارگیل به آسانی جذب پروتئین های مو می شود، و به درمان ریزش مو کمک می کند. اگر بدنبال گردش خون منظم در پوست سر هستید، مقداری روغن نارگیل را با اب ولرم روی پوست سر مالش دهید. این امر برای کنترل و جلوگیری از ریزش مو مفید است. از دیگر فواید مصرف روغن نارگیل می توان به کاهش استرس مالش روغن نارگیل روی پیشانی موجب ایجاد حس آرامش می شود.)، کاهش وزن (این ماده حاوی اسیدهای چرب متوسط و کوتاه است که به از بین بردن اضافه وزن کمک می کند. )، درمان عفونت ها و مراقبت از کبد، کلیه ها، و کنترل دیابت اشاره کرد.

از آن جایی که روغن نارگیل توانایی بدن در جذب مواد معدنی مهم مانند کلسیم و منیزیم را که برای رشد استخوان لازم است، بهبود می بخشد مصرف این روغن را به زنان میان سال که به پوکی استخوان مستعد هستند، توصیه می کنیم.

خواص روغن نارگیل

اگر شما هم از طرفداران طب و درمانهای گیاهی هستید و هنوز از محصولات شیمیایی برای درمان استفاده نمی کنید.برای سلامت مو و زیبایی پوست از خواص روغن نارگیل غافل نشوید. این روغن تاثیر بسزایی در جلوگیری از ریزش مو دارد. به درمان موخوره، کمک می کند و اثر خنک کنندگی دارد.رطوبت مو را حفظ می کند و از موها در برابر شپش، محافظت می کند. موجب نرمی و لطفافت مو می شود. 

خواص استفاده از روغن نارگیل برای تقویت مژه

روغن نارگیل از قوی ترین کرطوب کننده ها به شمار می رود. کهتوانایی ضخیم کردن مژه هارا دارد. می توانید به عنوان جایگزین ریمل، از روغن نارگیل استفاده کنید. این کار موجب تقویت پایه مژه های شما و ضخامت بیشتر آنها می شود. روغن نارگیل، به جذب پرئتین لازم برای رشد مژه و موهای شما کمک می کند. و موجب ضخامت و رشد بیشتر آن می شود. به همین دلیل استفاده از این روغن در میان بانوان هندی بسیار شایع وپرطرفدار است.  

قیمت روغن نارگیل 

از لوسیون و روغن نارگیل در برخی مواقع برای خوشرنگ شدن در دستگاه سولار نیز استفاده می شود. قیمت روغن نارگیل به عوامل مختلفی مانند وزن و درجه خلوص روغن نارگیل بستگی دارد.  

3
روغن خراطین اصل چطور تهیه میشودروغن های گیاهی
روغن شتر مرغ - فواید و خواص روغن شترمرغ
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 26 آوریل 2024

تصوير امنيتي