0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

پودر کرم خاکی برای حیوانات

پودر کرم خاکی برای حیوانات

پودر کرم خاکی چیست؟

مقدار کافی اسیدهای آمینه ی ضروری و پروفایل قابل قیاس اسید چرب برای میگو، ماهی ها، پرندگان، حیوانات اهلی و همه ی حیوانات ضروری هستند. بالاخص از نظر لیزین و ترکیب متیونین، سیستئین، فنیل آلانین، تیروزین که برای رشد و ترمیم سلول همه ی حیوانات مهم هستند. برتری اسیدهای چرب طویل زنجیره و میزان کافی کانی غیرقابل اجتناب است. وجود طیف گسترده ی ویتامین های غنی از نیاسین- منبع غیرمعمول ویتامین B12 و جزء باارزش غذای حیوان، اسیدهای لینولئیک و لینولنیک برای تغذیه ی حیوان اجباری هستند و در فرم زنده از طریق محصولات ما دردسترس است یعنی رژیم های غذایی سازگارتر با محیط با نسبت های کاهیده ی تبدیل غذایی FCR و به طور کلی، طیف شگرفی از مواد غذایی ضروری برای حیوانات.

پروتئین حیوانی 98 درصد با هضم آسان، تدارک بیشتر انرژی به علت چربی ها بالاخص فسفولیپیدهای دردسترس برای تولید انرژی. استرول های آزاد کمکی در پارامترهای رشد در همه ی حیوانات بالاخص در تکامل خونی و در طی تخمک گذاری، کانی های در فرم زنده که به جذب بالا و افزایش رشد کمک می کند، ویتامین های طبیعی کمک کننده در سنتز هورمون ها و آنزیم ها در اکثر حیوانات. مواد غذایی مورد نیاز در فرم زنده ی دردسترس، اسیدهای چرب پلی اشباع نشده در حیوانات به داشتن سنتز اسیدهای چرب ضروری تر کمک می کنند.

چرا استفاده از پودر کرم خاکی؟

پروتئین کرم خاکی رشد را تسریع می کند، ماهیچه ها را توسعه می دهد، وزن را زیاد می کند، کمبود اسید آمینه و پروتئین را پوشش می دهد، راندمان فعالیت جنسی را بهبود می بخشد، اشتها را تحریک می کند، سبب خوشمزه تر شدن غذا می شوند چون حیوانات اجباراً جذب غذایی می شوند که حاوی وعده ی غذایی کرم خاکی است بنابراین حیوانات بهتر به غذا می رسند و از پسماند جلوگیری می شود. یعنی قویتر و زیبا می شوند، وزن می گیرند و شادتر می شوند.

پودر کرم خاکی چه حیواناتی را مصرف می کنند؟

  • نژادهای پرورشی میگو، ماهی، قورباغه و سخت پوستان
  • نژادهای پرورشی ماهی تزئینی
  • پرندگان تفریحی و پرورشی
  • پرندگان تزئینی و چین چیلا
  • اسب های اهلی، نژادی و مسابقه ای
  • نژادهای اصلاحی گاو، خوک، گوسفند و بز
  • احشام لبنیاتی
  • مواد غذایی حیوانات خانگی

بالاخص برای: مادینه ها، لارو، پس لارو، بچه قورباغه توصیه می شود.

میزان قابل توجهی فیبر از فرآورده ای با منشاء حیوانی به علت وجود کیتین و پروتئین دیگری ناشی می شود. ترکیب اسید چرب (FA) بواسطه ی درصد بالای اسیدهای چرب بسیار اشباع نشده (11% C18:3) توصیف می شود، محتویات اسیدهای آمینه ی ضروری از محتویات سویا بمراتب (g/16g N: Lys: 6,7, M+C: 4,1, Thr: 4,5, Trp) فراتر می روند. به علت میزان بالای UDP با الگوی اسید آمینه ی مطلوب جایگزین عالی مکمل پروتئینی برای غذای ماهی است.

پودر کرم خاکی غنی از کلسیم، پروتئین، آهن، منیزیوم، سدیم و ویتامین های B1، B2 و B3 را می توان به حیوانات اهلی همچون خزندگان، دوزیستان، میگو، ماهی، قورباغه و مارها و سایر حیوانات اهلی داد.

پودر کرم خاکی جایگزین عالی برای میگو است، غذای ماهی باید در رژیم های ماکیان محدود شود اما می تواند برای جایگزینی کامل غذای ماهی در رژیم های کپور استفاده شود. باید با مشاور دام هنگام گنجاندن پودر کرم خاکی در فرمول بندی هایی برای سایر حیوانات مشورت کرد، برای اطمینان از یکنواختی بیشتر مخلوط در جیره های غذایی باید آسیاب شود.

1
کرم های خاکی مواد غذایی زنده
عناصر سازنده برای غذای حیوان
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 16 می 2024

تصوير امنيتي