0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن خراطین اصل برای چاقی صورت

روغن خراطین اصل برای چاقی صورت

در واقع بهترین ماسک برای پوست، روغن خراطین اصل برای چاقی صورت می باشد. این روغن دارای خواص فوق العاده بالایی می باشد. این روغن سبب زیبایی کاملاً طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه ای می باشد. با استفاده از روغن خراطین اصل علاوه بر چاقی صورت، پوستی شفاف و بدون چین و چروک خواهید داشت. 

استفاده از روغن خراطین اصل برای چاقی صورت 

امروزه داشتن گونه هایی سفت و برجسته از جمله راز و رمزهای زیبایی به شمار می رود. همه افراد می دانند که صورتی چاق و برجسته می تواند زیبایی آن ها را دوچندان کند. معمولاً افراد برای دستیابی به این زیبایی به راه های مختلف رو می آورند و بدون در نظر گرفتن عواقب و پیشامدهای ناشی از آن وارد عمل می شوند. استفاده از روغن خراطین اصل برای چاقی صورت یکی از بهترین راه ها می باشد. استفاده از روش های متفاوت و خطرناک می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت باعث بروز مشکلاتی مدید شود. چه بسا برخی از این مشکلات قابل جبران نیستند و صدمات فراوانی را به فرد وارد می کند. این صدمات در آینده فرد بسیار نقش دارد به گونه ای که ممکن است حتی با صرف هزینه فراوان هم جبران نشود. استفاده از این روش ها بسیار پر هزینه و دردسرساز است. برخی از افراد با مراجعه به مراکز و کلینیک ها اقدام به تزریق بوتاکس و ژل می کنند. در صورتی که به مراکز نامعتبر مراجعه شود می تواند بسیار دردسر ساز باشد. استفاده از مواد مرغوب و مطمئن بسیار اهمیت دارد. زیرا پوست انسان بسیار حساس بوده و ممکن است به هر مواردی واکنش نشان دهد و موجب قرمزی، کبودی، تورم، سوزش و خارش گردد. برخی از مراکز نامعتبر با استفاده از مواد نامرغوب موجب از بین بردن بافت سلولی پوست افراد می شوند که در آینده به هیچ وجه قابل درمان نیست. از طرفی استفاده از این مواد در دراز مدت نیز دشوار است و همواره باید قابل ترمیم قرار گیرد. این روش ها علاوه بر خطرات زیادی که دارند بسیار پر هزینه هستند. به همین دلیل افراد بیشتر تمایل دارند تا به سمت روش های طبیعی و سنتی رو آورند. روش های طبیعی علاوه بر نتیجه ی مطلوب و بدون دردسر از هزینه ی کمتری نیز برخوردار هستند. این روش ها علاوه بر زیبایی طبیعی و غیر مصنوعی، خطرات خاصی ندارند.

 

عملکرد روغن خراطین اصل برای چاقی صورت 

یکی از این روش ها استفاده از روغن خراطین اصل برای چاقی صورت می باشد. روغن خراطین با توجه به خواص و عملکردی که دارد موجب تسریع این امر می شود.

پس اگر به دنبال حجم دهی و فرم دهی و چاقی صورت خود هستید، روغن خراطین اصل گزینه ی بسیار مناسبی برای تحقق این فرآیند می باشد. این روغن می تواند تاثیر بسزایی در پر کردن صورت داشته باشد.

روغن خراطین سرشار از الانتئین، پروتئین، کلاژن، ویتامین E و امگا می باشد. الانتئین موجود در این روغن موجب افزایش سلول های جدید و ترمیم سلولهای آسیب دیده و بافت سلولی می باشد. در واقع با استفاده از روغن خراطین، الانتئین موجود در آن در بافت های میان سلولی پوست نفوذ کرده و با جذب سریع، سبب بهبود و ترمیم سلول ها می شود. از طرفی کلاژن موجود در این روغن باعث افزایش آب میان بافتی بین سلول ها می شود. جذب روغن خراطین سبب شده تا گردش خون در پوست افزایش یابد. این امر موجب افزایش خون رسانی و تغذیه بافت سلول ها و لایه های پوست می شود. در واقع افزایش خون رسانی باعث می شود تا مواد مغذی و ریز مغذی بیشتری سریع تر به بافت پوست برسد.

بر خلاف تصور بعضی از افراد روغن خراطین باعث افزایش چربی صورت نمی شود، بلکه با عملکرد منحصر به فردی که دارد، عضلات صورت را برجسته می کند.

روغن خراطین اصل گودی و چین چروک دور چشم را به مرور زمان کم می کند و پوستی شاداب و شفاف را به ارمغان می آورد.

ماساژ روغن خراطین اصل برای چاقی صورت 

برای چاق شدن صورت باید از روغن خراطین اصل و مرغوب استفاده شود. امروز پیدا کردن روغن خراطین اصل بسیار دشوار است. برای اثر بخشی بهتر روغن خراطین باید آن را به صورت صحیح بر روی صورت ماساژ داد. روش صحیح به این صورتاست که شما باید گونه ها و صورت خود را دورانی و با شدت ماساژ دهید. این ماساژ باید طوری انجام شود تا رنگ آن سرخ شود. سپس پارچه ای را به آب سرد خیس کرده و روی صورتتان بگذارید. تقریباً هر 24 ساعت یک بار این کار را تکرار کنید.برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب حدود یه ماه زمان لازم است.

در واقع بهترین ماسک برای پوست، روغن خراطین اصل برای چاقی صورت می باشد. این روغن دارای خواص فوق العاده بالایی می باشد. این روغن سبب زیبایی کاملاً طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه ای می باشد. با استفاده از روغن خراطین اصل علاوه بر چاقی صورت، پوستی شفاف و بدون چین و چروک خواهید داشت. 

3
روغن خراطین - افزایش حجم اندام آقایان وخانمها - خو...
خواص روغن خراطین - شرکت آرمان کاران زبده
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
سه شنبه, 14 می 2024

تصوير امنيتي