0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن خراطین - افزایش حجم اندام آقایان وخانمها - خواص روغن خراطین

خواص روغن خراطین برای افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها

خواص روغن خراطین بسیار فراوان و بی شمار است، اما آنچه که روغن را خراطین را بسیار پرطرفدار و مشهور کرده، افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها می باشد. شما می توانید با خرید روغن خراطین اصل و استفاده صحیح و مکرر آن افزایش حجم و زیبایی را به بدن خود هدیه دهید. 

خواص روغن خراطین برای افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها 

یکی از خواص خارق العاده روغن خراطین، افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها می باشد. این ویژگی خاص سبب شده تا افراد زیادی به استفاده از این روغن رو آورند. در واقع این مکانیزم خاص سبب شهرت و محبوبیت آن در بین افراد شده است. روغن خراطین هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب می باشد.

در چندین سال اخیر برای زیبایی و تناسب اندام عمل های جراحی بسیار رواج یافته است. این عمل های جراحی به شیوه های متعددی صورت می پذیرد. این روش ها شامل تزریق ژل و چربی، بوتاکس و پروتز به خصوص در خانم ها می باشد. بدیهی است که هر کدام از این عمل های جراحی عوارض خاص خودشان را دارند. برخی از این عوارض تا حدودی غیر قابل جبران است و ممکن است در آینده پشیمانی را برای فرد داشته باشد. علاوه بر این عمل ها دارای دوره نقاهت می باشند و بدن فرد در این هنگام بسیار حساس می شود.

روغن خراطین یک جایگزین بسیار عالی برای افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها بدون احتیاج به هیچ گونه عمل جراحی پر خطر می باشد. با استفاده از روغن خراطین می توان هر یک از اندام های مختلف بدن حجم و فرم داد. این روغن را می توان برای افزایش حجم اندام هایی از جمله سینه و باسن و لب و گونه و آلت تناسلی آقایان استفاده کرد.


انواع افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها با روغن خراطین

افزایش آلت تناسلی آقایان 

یک زندگی آرام و عاشقانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل راحتی و ایجاد آسایش در بنیان خانواده، داشتن رابطه ی جنسی خوب و لذت بخش است. رابطه ای که هر دو شریک جنسی در آن احساس رضایت داشته باشند. کیفیت یک رابطه ی جنسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع عملکرد آلت تناسلی در هر دو جنس خصوصاً آقایان می باشد. محصولات بهداشتی متعددی در زمینه اختلالات مردان در بازار عرضه شده است. این محصولات کم و بیش توانسته در بهبود روابط جنسی تاثیر بگذارد. یکی از طبیعی ترین راه های تحقق این امر استفاده از روغن خراطین می باشد. از جمله خواص منحصر به فرد روغن خراطین، افزایش حجم اندام تناسلی آقایان می باشد. این روغن به دلیل الانتئین بالایی که در ترکیباتش وجود دارد، باعث حجم دهندگی می شود. هنگامی که روغن خراطین بر روی آلت تناسلی به صورت موضعی ماساژ داده می شود، در واقع باعث افزایش خون رسانی در آن بخش می شود. این فرآیند خون رسانی به آلت تناسلی سبب بهبود عملکرد مویرگ های آن بخش می شود. این روغن به طور کامل در سلول ها نفوذ پیدا کرده و موجب تغذیه آن قسمت می شود.

یکی دیگر از عوامل موثر حجم دهی در روغن خراطین، داشتن مزاجی مرطوب است. افزایش حجم آلت تناسلی در آقایان سبب بهبود زود انزالی در آنان می شود.

حداقل دوره استفاده برای مشاهده نتیجه مطلوب 40 روز است اما برای تثبیت آن یک دوره 3 تا 6 ماهه نیاز می باشد

  • افزایش سینه و باسن در خانم ها

یکی دیگر از خواص روغن خراطین افزایش سینه و باسن خانم ها می باشد. خانم ها همواره به دنبال زیبایی و تناسب اندام هستند. برخی افراد ممکن است که ریسک عمل های جراحی را بپذیرند و با صرف هزینه های بالا به آن رو آورند. برخی از افراد خواهان افزایش حجم به صورت کاملاً طبیعی و بدون خطر هستند. با استفاده مکرر و مستمر از روغن خراطین اصل این امر تحقق پیدا می کند. در واقع شما می توانید با ریختن چند قطره روغن خراطین و مالش آن به صورت دورانی بر روی سینه و باسن طی چند دوره به آن حجم و فرم دلخواه خود دست یابید.

از دیگر خواص روغن خراطین می توان به فرم دهی و سفت کنندگی سینه و باسن اشاره کرد. این روغن می تواند از بروز افتادگی و ترک و چین و چروک سینه و باسن جلوگیری کند.

افزایش حجم لب و گونه ها 

از دیگر موارد بسیار پر اهمیت روغن خراطین، حجیم کردن لب و گونه ها در خانم ها می باشد. روغن خراطین بر روی قسمت های اسفنجی بدن تاثیر بیشتری دارد. بنابراین با ماساژ این روغن بر روی نواحی صورت خصوصاً لب و گونه ها، می توانید زیبایی را به ارمغان آورید.

خواص روغن خراطین بسیار فراوان و بی شمار است، اما آنچه که روغن را خراطین را بسیار پرطرفدار و مشهور کرده، افزایش حجم اندام آقایان و خانم ها می باشد. شما می توانید با خرید روغن خراطین اصل و استفاده صحیح و مکرر آن افزایش حجم و زیبایی را به بدن خود هدیه دهید

7
روغن آرگان- خواص شگفت انگیز روغن آرگان
روغن خراطین اصل برای چاقی صورت
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
سه شنبه, 14 می 2024

تصوير امنيتي