0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن زنجبیل و معجزه آن برای لاغری شکم

Ginger-oil-and-its-miracle-for-slimming-the-abdomen روغن زنجبیل و معجزه آن برای لاغری شکم

روغن زنجبیل یکی از ده‌ها انواع روغن ضروری شناخته شده است. این روغن ضروری به دلیل دارا بودن خواص بسیار مورد مصرف افراد بسیاری قرار دارد. با این حال، مهم‌ترین مزایای مصرفی آن باعث شده تا افراد بتوانند از روغن زنجبیل برای لاغری و کاهش وزن بهره ببرند. با ما همراه باشید تا مروری بر خواص لاغری روغن ریشه زنجبیل داشته باشیم.  

چطور روغن زنجبیل به تسریع لاغری کمک می‌کند؟ 

امروز افراد رو به استفاده از روغن گیاهی برده تا بتوانند از طریق استعمال آن به مهم‌ترین اهداف سلامتی خود دست یابند. در این میان، روغن زنجبیل یکی از صدها روغن گیاهی برشمرده شده که به دلیل دارا بودن مزایای متعدد قادر است به افراد در دستیابی به اهداف سلامتی خود کمک کند.

به طور کلی، روغن ریشه زنجبیل از خواص درمانی متعددی برخوردار می‌باشد. اما یکی از مهم‌ترین مزایای روغن ریشه زنجبیل در توانایی آن در بهبود هضم و بعلاوه، جذب مواد غذایی خلاصه شده است. بنابراین، می‌توان گفت که مهم‌ترین مزیت استعمال روغن ریشه زنجبیل در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تعریف شده که بدین طریق قادر به تسریع لاغری و کاهش وزن فرد می‌باشد.

شما بلافاصله پس از استعمال روغن زنجبیل انواع ویتامین و مواد معدنی را جذب خواهید کرد. به عبارت دیگر، روغن ریشه زنجبیل متابولیسم بدن را افزایش داده و پروسه لاغری و کاهش وزن را تسریع می‌بخشد.

جالب است بدانید که روغن ریشه زنجبیل فراتر از سایر انواع روغن به شما کمک خواهد کرد تا از روش‌های مختلف به وزن ایده آل خود برسید.

"گینجرول"، نام اصلی‌ترین ترکیب موجود در روغن ریشه زنجبیل می‌باشد. این ترکیب دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و به طور موثری، از ایجاد التهاب و درد در بدن پیشگیری می‌نماید. به همین دلیل، شما با مصرف این روغن قادر خواهید بود که بدون احساس التهاب و درد، بیشتر فعالیت کنید و کالری بسوزانید.

چرا باید از روغن زنجبیل برای لاغری شکم کمک بگیریم؟ 

مهم‌ترین خاصیت روغن ریشه زنجبیل برای لاغری شکم به ضد التهاب بودن آن بازمی‌گردد.

کاهش التهاب خطر ابتلا به انواع بسیاری از بیماری‌ها را کم‌تر می‌کند. این در حالی است که التهاب به طور مستقیم بر روی افزایش و یا کاهش وزن تاثیر دارد. ‌‌‌به بیان دیگر، تداوم التهاب افزایش و یا حتی کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت. بنابراین، التهاب مداوم ممکن است شما را در رسیدن به وزن دلخواهتان با مشکل مواجه کند.

با این حال، شما قادر نخواهید بود به خاصیت ضد التهابی روغن زنجبیل برای لاغری شکم متکی باشید. این روغن دارای خواص ضد استرس و اضطراب بوده و میل به مصرف مواد قندی را کاهش می‌دهد.

روغن ریشه زنجبیل به دلیل بهبود هضم غذا تحت عنوان یک ماده ترموژنیک شناخته می‌شود. این بدان معناست که روغن ریشه زنجبیل چربی سوزی کرده و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد.

چطور از روغن ریشه زنجبیل برای لاغری شکم استفاده کنیم؟

ما در بخش ذیل روش‌های استعمال روغن ریشه زنجبیل برای لاغری شکم را معرفی خواهیم کرد.

  • §آروماتراپی

استشمام روغن ضروری به آروماتراپی اطلاق شده است. شما از طریق استشمام روغن ضروری مولکول‌های آن را وارد گردش خون نموده و به ایجاد واکنش‌های شیمیایی موثر در کاهش وزن کمک خواهید کرد.

دو روش آروماتراپی برای کاهش وزن وجود دارد. شما قادر خواهید بود قطرات روغن زنجبیل را به اسپری آب مقطر اضافه کنید و سپس آن را در هوا پخش نمائید. همچنین، شما قادر خواهید بود تعدادی از قطرات روغن ضروری را به روی یک پد پنبه‌ای بریزید و آن را حداقل یکبار در ساعت استشمام کنید.

  • §استعمال موضعی

شما می‌توانید از روغن ریشه زنجبیل برای لاغری شکم به صورت موضعی بهره مند شوید.

به ازای سه واحد روغن نارگیل از یک واحد روغن ریشه زنجبیل استفاده نمائید. سپس روغن به دست آمده را به طور مستقیم بر روی شکم زیر قفسه سینه بمالید.

ماساژ دادن ناحیه مد نظر با این روغن باعث شده تا حرارت بافت‌های حساس بدن را بسوزاند.

در صورت مشاهده هرگونه التهاب، تورم یا قرمزی پوست و همچنین، احساس سوزن سوزن شدن درمان با روغن ضروری را متوقف نمائید و پوست را با آب سرد و صابون ملایم شست و شو بدهید.

  • §مصرف خوراکی

پیش از مصرف خوراکی اطمینان حاصل نمائید که روغن زنجبیل از برچسب خوراکی برخوردار باشد.

روغن ضروری زنجبیل دارای اسانس بسیار تند و قوی است. بنابراین، استفاده سر سوزنی از آن باعث شده تا طعم نوشیدنی و یا غذایتان تغییر کند.

به اندازه سر سوزن روغن ریشه زنجبیل را برداشته و آن را به نوشیدنی اضافه نمائید.

مصرف مازاد این روغن بر روی حس بویایی و چشایی تاثیر گذاشته و به استفراغ، اسهال و تعریق می‌انجامد.

6
روغن قهوه - فروشگاه زیباشم
چرا باید از روغن زنجبیل برای ماساژ استفاده کرد؟
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 29 مارس 2024

تصوير امنيتي