0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن قهوه - فروشگاه زیباشم

Coffee-oil روغن قهوه - فروشگاه زیباشم

امروز محصولات متعددی از دانه‌های قهوه به مرحله تولید و فروش می‌رسد. یکی از آن‌ها روغن قهوه به شمار رفته است. روغن قهوه به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان غنی و بعلاوه، کافئین سرشار برای پوست صورت فوق العاده می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم محصول روغن قهوه را به طور مفصل تشریح نموده و به خواص و مزایای آن بپردازیم. 

روغن قهوه در اصل چی هست؟ 

دانه‌های قهوه همانند هر دانه دیگری حاوی روغن طبیعی هستند. روغن قهوه معمولاً از طریق حرارت دیدن فعال می‌شود. با این حال، وقتی ما دانه‌های قهوه را روی آتش تفت می‌دهیم، شاهد دو اتفاق هستیم:

اول آنکه دستگاه روستر کربوهیدرات‌های پیچیده دانه‌های قهوه را به کربوهیدرات‌های ساده‌تر تبدیل کرده که برای هضم راحت‌تر هستند. این همان چیزی است که طعم قهوه را رو به مزه فندقی و کاراملی سوق متمایل می‌کند.

دوم آنکه اسیدهای موجود در دانه‌های قهوه طی حرارت دیدن شروع به تجزیه شدن می‌کنند. اگر این مرحله به درستی انجام پذیرد، قهوه از طعم کامل بدون هیچ مزه ترش و یا سوخته برخوردار می‌شود.

در واقع، روغن از دانه غنی و خوش طعم به دو طریق گرفته می‌شود. روغن قهوه ممکن است از طریق قرار دادن دانه‌های قهوه روی حرارت پایین و یا حلال جذب CO2 برای گرفتن روغن استخراج شود. حال، این روغن باقیمانده از فرآیندهای فوق تحت عنوان روغن و یا اسانس قهوه در فروشگاه زیباشم به فروش رسانده می‌شود.

جالب است بدانید که اسانس قهوه از لحاظ شیمیایی تحت عنوان "کافئول" شناخته می‌شود.

مروری بر مزایای روغن قهوه

در اصل، قهوه محبوب‌ترین نوشیدنی در سراسر دنیا محسوب می‌گردد. این نوشیدنی همواره با چای در حال رقابت کردن می‌باشد. با این وجود، میلیون‌ها نفر به طور روزانه صبح خود را با این نوشیدنی خوش طعم و عطر آغاز می‌کنند. عاشقان قهوه غالباً بر این باورند که هیچ نوشیدنی دیگری قادر به رقابت با قهوه نیست. آنان حتی نمی‌توانند روزی را بدون قهوه به ثمر برسانند.

مزایای قهوه تقریباً بر هیچکس پوشیده نیست. این در حالی است که بیشترین مزایای نوشیدنی قهوه متوجه پوست صورت و بدن می‌باشد. این موضوع دال بر این است که حمام قهوه بگیرید.

امروز روش‌های آسان‌تری برای بهره بردن از مزایای قهوه وجود دارد. اگرچه اسکراب قهوه طی سالیان اخیر به عنوان یک ماسک ترند شده نزد عموم افراد مطرح شده بود، ولیکن، این روزها ستاره دیگری از دانه‌های قهوه گرفته شده که تحت عنوان روغن قهوه در فروشگاه زیباشم به فروش می‌رسد.

آیا کافئین می‌تواند به پوست شما نفوذ کند؟

امروز روغن قهوه به منظور تولید زیست‌دیزل یا بیودیزل در انواع لوازم آرایشی و مکمل سلامت بدن استفاده می‌شود. بنابراین، اسانس قهوه به عنوان یک جزء اساسی و مهم در محصولات زیبایی مطرح شده است.

با این حال، مهم‌ترین پرسش آن است که آیا کافئین قادر به نفوذ در پوست افراد می‌باشد؟ پاسخ پرسش فوق مثبت است.

به احتمال زیاد، بسیاری از افراد با نوشیدن قهوه صبحگاهی به حفظ روتین مراقبت از پوست خود کمک می‌کنند. در صورت آنکه شما تمایلی به نوشیدن قهوه صبحگاهی ندارید، خرید و فروش اسانس قهوه برایتان خبر خوشی محسوب خواهد شد!

آیا روغن قهوه را باید روی پوست صورت بریزیم؟ 

به طور کلی، قهوه سرشار از انواع آنتی اکسیدان همانند ویتامین ای می‌باشد. مقادیر بالایی از ویتامین ای و سایر مواد مغذی ضروری باعث شده تا اسانس قهوه پوست را التیام و آبرسانی کند.

شما قادر خواهید بود با ترکیب اسانس قهوه و روغن جوجوبا قدرت آبرسانی محصول را دوچندان کنید. در واقع، این دو محصول با یکدیگر به بمب آبرسانی برای پوست صورتتان تبدیل خواهند شد. بنابراین، شما با استفاده از چنین ترکیبی مقادیر بالایی از رطوبت پوستتان را فراهم خواهید ساخت.

استعمال اسانس قهوه تا حدود زیادی از پوستتان در برابر عوامل خارجی محافظت می‌نماید. این اسانس سلول‌های آسیب دیده پوستی بر اثر تابش اشعه ماورابنفش را ترمیم نموده و از پیشرفت سرطان پوست پیشگیری می‌کند.

در حال حاضر، تعداد بالایی از محصولات زیبایی همانند صابون، ژل، لوسیون و... شامل روغن قهوه هستند. بنابراین، شما با استعمال محصولات زیبایی حاوی اسانس قهوه قادر خواهید بود از مقادیر بالای مواد مغذی قهوه بهره ببرید.

5
روغن قهوه سبز مرغوب - فروشگاه زیباشم
روغن زنجبیل و معجزه آن برای لاغری شکم
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
چهارشنبه, 24 آوریل 2024

تصوير امنيتي