0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن قهوه سبز مرغوب - فروشگاه زیباشم

High-quality-green-coffee-oil روغن قهوه سبز مرغوب - فروشگاه زیباشم

روغن قهوه سبز مرغوب معمولاً از دانه‌های قهوه سبز معطر استخراج می‌شود. این پروسه تحت فشار سرد انجام می‌پذیرد. با این حال، دما نباید از 120 درجه فارنهایت تجاوز کند تا همه مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن قهوه سبز حفظ شود. ما در این مقاله مروری بر این محصول از فروشگاه زیباشم خواهیم داشت. 

چرا باید از روغن قهوه سبز مرغوب استفاده نمائیم؟

روغن قهوه سبز مرغوب از طریق روش پرس سرد استخراج می‌شود. استخراج این روغن مستلزم تعداد دانه‌های قهوه بیشتری می‌باشد. از آنجا که اسانس قهوه سبز از دانه‌های قهوه بو داده نشده استخراج شده و حرارت زیادی هم ندیده، از مقادیر بالای اسید چرب، مواد مغذی و ویتامین برخوردار است.

درصد مقادیر مواد مغذی قهوه بو داده نشده نسبت به روغن دانه‌های قهوه بو داده شده بسیار بالاتر می‌باشد.

اما، چه چیزی باعث شده تا روغن قهوه سبز تحت عنوان یک محصول مراقبت از پوست و مو به سایر محصولات فروشگاه زیباشم اضافه شود؟

به طور کلی، روغن قهوه سبز به عنوان بمب آنتی اکسیدان شناخته شده است. اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها و فلاونوئیدها در کنار آنتی اکسیدان‌ها به آبرسانی عمیق پوست کمک موثری نموده و ظاهری شاداب به پوستتان خواهد بخشید.

ترکیب قدرتمند فوق قادر به برطرف نمودن چین و چروک عمیق پوست می‌باشد. علاوه بر این، شما با استعمال روغن قهوه مرغوب فروشگاه زیباشم قادر خواهید بود از پف زیر چشم رهایی یابید.

روغن قهوه از خواص ضد التهابی برخوردار بوده و این خاصیت پوست متعد آکنه را التیام می‌بخشد.

به خاطر داشته باشید که خواص روغن دانه قهوه سبز تنها متوجه پوست شما نیست. هیدراتاسیون عمیق این روغن به خوبی می‌تواند بر روی مو موثر واقع شود. استعمال روغن قهوه سبز مرغوب موهای خشک و آسیب دیده را بهبود می‌دهد.

چطور روغن قهوه سبز را به روتین مراقبت از پوست اضافه کنیم؟ 

امروز روغن قهوه سبز به دلیل دارا بودن خواص متعدد مرتبط با پوست و مو جزئی از محصولات زیبایی شناخته شده است. به همین دلیل، شما قادر خواهید بود روغن قهوه سبز را به شرط مرغوب بودن آن در روتین مراقبت از پوست خود بیاورید و از آن به درستی استفاده نمائید.

  • Øآبرسان عمیق پوست با احساس سبکی
  • Øآبرسان پوست سر و مو
  • Øالتیام بخش آکنه، اگزما، پسوریازیس و روزاسه
  • Øبهبود ظاهر سلولیت
  • Øکاهش التهاب پوست
  • Øبرطرف نمودن چین و چروک صورت و سایر علائم حاصل از پیری زودرس
  • Øبهبود اسکار، زخم و سوختگی
  • Øپیشگیری از ایجاد ترک پوستی
  • Øترمیم پوست خشک و آسیب دیده

روغن قهوه سبز مرغوب؛ درمانگر موهای خشک و آسیب دیده

به طور کلی، روغن قهوه سبز یک درمان موثر برای صدمات مو به شمار می‌رود. با این حال، استعمال روغن قهوه سبز یک درمان قطعی برای موهای خشک و آسیب دیده شما خواهد بود. چرا که استعمال این روغن باعث شده تا پوست سر و مو به طور همزمان آبرسانی شوند.

ما به شما توصیه می‌کنیم پوست سر و موها را با استفاده از روغن دانه قهوه سبز خوب ماساژ بدهید تا به حداکثر آبرسانی دست یابید. پیش از آنکه پوست سر و موها را شست و شو بدهید، سر را با یک حوله حرارت دیده به مدت 20 دقیقه بپوشانید.

ضروری است بدانید که روغن دانه قهوه سبز به دلیل دارا بودن خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده برای درمان شوره سر مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تداوم استفاده از روغن قهوه سبز مرغوب پروسه رشد موها را تسریع بخشیده و به حجم دهی آن کمک موثری می‌کند.

از کجا بفهمیم که روغن قهوه سبز مرغوب است؟

روغن قهوه سبز مرغوب فروشگاه زیباشم معمولاً از دانه‌های قهوه سبز معطر استخراج می‌شود. پس از آن، دانه‌های قهوه سبز تحت فشار سرد شده تا اطمینان حاصل شود که آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی حفظ شده است.

درجه حرارت طی پروسه فشار سرد هرگز نباید از دمای 120 درجه فارنهایت فراتر برود.

روغن دانه قهوه سبز پس از استخراج نهایی درون بطری کهربایی رنگ تیره قرار می‌گیرد. بطری کهربایی رنگ تیره محافظ خوبی برای روغن قهوه سبز محسوب می‌گردد. چنین شیشه‌ای احتمال صدمات وارده حاصل از تابش اشعه ماورابنفش و همچنین، اکسیداسیون را کاهش می‌دهد.

5
نحوه مصرف روغن زیره - فروشگاه زیباشم
روغن قهوه - فروشگاه زیباشم
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 26 آوریل 2024

تصوير امنيتي