0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

نحوه مصرف روغن زیره - فروشگاه زیباشم

How-to-use-cumin-oil نحوه مصرف روغن زیره - فروشگاه زیباشم

روغن زیره سیاه و یا اسانس زیره سیاه یکی از محصولات فروشگاه زیباشم به شمار می‌رود. این محصول از خواص متعددی برخوردار بوده که باعث استفاده و مصرف عموم افراد از آن در زمینه آشپزی و سلامتی شده است. با ما همراه باشید تا مروری بر این محصول داشته باشیم.  

چرا باید از روغن زیره سیاه استفاده کنیم؟ 

روغن زیره سیاه یک نوع روغن بوده که از گیاه ال. کومینوم سمینوم استخراج می‌شود. این نوع روغن یک اسانس کاملاً قوی شمرده شده که برای صنعت آشپزی و در زمینه سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، زیره آسیاب شده به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه در آشپزخانه تحت عنوان یک ادویه محبوب و معروف شناخته شده است. با این حال، اسانس روغن زیره سیاه به همان اندازه ادویه در صنعت آشپزی سهیم می‌باشد.

این اسانس قادر است هر وعده غذایی معمولی را به یک وعده غذایی خوش طعم و عطر تبدیل کند. یک غذا با طعم ملایم پس از استفاده بجای اسانس روغن زیره سیاه به یک غذای تند طعم دار تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، اسانس زیره سیاه دارای کاربرد دیگری به جز کاربرد در صنعت آشپزی می‌باشد. شما قادر خواهید بود از اسانس زیره سیاه به عنوان یک عطر طبیعی در یک دستگاه پخش کننده بو استفاده نمائید. عطر این روغن به دلیل نوع گیاه آن تند، گرم و غنی است.

مهم‌ترین خواص مصرف روغن زیره سیاه فروشگاه زیباشم متوجه سلامتی افراد می‌باشد.

امروز این نوع روغن همراه با آب، غذا و یا درون کپسول سبزیجات مصرف می‌گردد. مصرف زیره سیاه خواص متعددی برای دستگاه گوارش دارد. بنابراین، هضم غذا با استفاده از زیره سیاه راحت‌تر انجام می‌پذیرد.

ضروری است بدانید که زیره سیاه غنی از کومینالدئید می‌باشد. این ترکیب شیمیایی از اثر گرم کننده برخوردار بوده که تاثیر آن پس از استعمال اسانس روغن سیاه روی پوست احساس می‌شود. وقتی شما این روغن را روی پوستتان قرار بدهید، حرارت آن را احساس خواهید کرد.

مروری بر خواص و چگونگی نحوه مصرف روغن زیره سیاه 

استفاده صحیح از اسانس زیره سیاه باعث خواهد شد تا از بیشترین خواص ممکن بهره مند شوید.

فروشگاه زیباشم ضمن ارائه بهترین نوع اسانس زیره سیاه به شما یادآور خواهد شد تا چگونه حداکثر استفاده ممکن را از آن داشته باشید.

  • §تقویت طعم و عطر غذا

اسانس زیره سیاه می‌تواند برای طعم و یا عطر دادن غذا مورد استفاده قرار گیرد.

یک تا سه قطره از اسانس زیره سیاه را به سوپ، خورشت و یا کاری اضافه نمائید. به خاطر داشته باشید که اسانس زیره سیاه جایگزین ایده آلی برای ادویه آسیاب شده آن است. بنابراین، به فراخور نوع غذایتان از اسانس مد نظر بهره ببرید.

  • §التیام بخش دستگاه گوارش

اگر شما سریعا نیاز به التیام بخشیدن دستگاه گوارش دارید، حتماً به طور مستقیم از روغن زیره سیاه بهره ببرید. این نوع روغن یک مسکن گیاهی قوی بوده که به حفظ سلامت دستگاه گوارش شما کمک موثری می‌کند. به همین علت، اگر مشکلات معده برایتان رخ داده، از مصرف اسانس زیره سیاه غافل نشوید!

یک قطره از روغن را به چهار اونس آب اضافه کنید و یا آنکه این روغن را درون کپسول سبزیجات قرار داده و آن را همراه با آب میل نمائید.

  • §پاکسازی بدن

اگر به دنبال راهی برای پاکسازی داخلی بدن هستید، اسانس زیره سیاه یک گزینه فوق العاده به شمار می‌رود. این نوع روغن از توانایی برای تصفیه کلیه سیستم‌های داخلی بدن برخوردار می‌باشد.

به منظور پاکسازی بدن، مقدار اندکی از اسانس زیره سیاه را در مایعات رقیق کنید و یا آنکه این اسانس را در قالب کپسول سبزیجات مصرف نمائید.

  • §گرم کننده عضلات بدن

زیره سیاه از خاصیت گرم کننده عضلانی بدن برخوردار می‌باشد. شما قادر خواهید بود این اسانس را با روغن نارگیل ترکیب نموده و سپس آن را در روزهای سرد بارانی و برفی بر روی پوستتان بمالید و ماساژ بدهید.

  • §خوشبوکننده دهان

روغن زیره سیاه به عنوان یک محصول خوشبوکننده دهان مورد مصرف قرار می‌گیرد.

کافی است یک تا دو قطره از این روغن را به چهار اونس آب اضافه نموده و قبل خروج از خانه، آن را قرقره کنید. این دهانشویه گیاهی دهانتان را شست و شو داده و رایحه آن باعث تازگی تنفس شما می‌شود.

6
“خواص روغن زیره” برای سلامت مردان و زنان + عوارض -...
روغن قهوه سبز مرغوب - فروشگاه زیباشم
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

تصوير امنيتي