0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خرید روغن اسطوخودوس اصل و با کیفیت

Buy-genuine-lavender-oil خرید روغن اسطوخودوس اصل و با کیفیت

خرید روغن اسطوخودوس اصل باید از مراکز معتبر انجام گردد. زیرا کیفیت عالی روغن است که باعث بهبود پوست، جلوگیری از ریزش مو سلامتی بدن، بهبود کیفیت خواب و ... می شود. همچنین برای خرید این روغن فوق العاده به فروشگاه زیباشم مراجعه فرمایید. 

بسیاری از افراد هستند که علاقه خاصی به طب سنتی دارند و ترجیح می‌ دهند برای سلامتی خود از روغن‌ ها و محصولات گیاهی استفاده کنند. یکی از روغن های گیاهی که می تواند بر روی سلامتی، پوست، مو، زیبایی و بدن تاثیر گذار باشد روغن اسطوخودوس اصل می باشد. اما برای این که بتوانید از خواص فوق‌ العاده این روغن بهره مند شوید باید حتماً از محصولات اورجینال استفاده کنید. اگر برای خرید روغن اسطوخودوس اصل به دنبال یک مرکز معتبر هستید با ما همراه باشید.

چگونگی خرید روغن اسطوخودوس اصل:  

شاید تاکنون شما گل های زیبا و بنفش اسطوخودوس را از نزدیک دیده و بوی آن ها را حس کرده باشید یا این که تصاویر زیبای آن ها را دیده باشید. این گیاه خوشبو با نام‌ های مختلفی مانند آلاله تلخ، خیر و لواندا نیز شناخته می شود که در کشورهایی مانند انگلیس، چین، کانادا، هند و حتی ایران وجود دارد. معمولا از این گیاه برای تولید اسانس ها و عطرها استفاده می کنند. اما در واقع روغن اسطوخودوس با اسانس یا عطر تولید شده از آن کاملاً متفاوت است. این روغن گیاهی در کیفیت های مختلفی به فروش می رسد. اما برای خرید روغن اسطوخودوس اصل باید به مواردی مانند روش تهیه آن توجه کنید. معمولا روغن های اصل با روش تقطیر بخاری تهیه خواهند شد.  

به طور کلی می ‌توان گفت روغن اسطوخودوس از روغن های گیاهی است که در طب سنتی ایرانیان برای درمان بیماری‌ ها کاربرد فراوانی داشته است. در اینجا قصد داریم فواید این روغن فوق العاده را برای شما بیان کنیم تا جهت خرید روغن اسطوخودوس اصل اطلاعات کافی داشته باشید.

  • oمناسب برای تقویت مغز و بدن:

این روغن گیاهی فوق‌ العاده سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و طبع گرمی دارد. به همین دلیل برای بهبود نورون های مغزی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • oکلاژن سازی در پوست:

یکی از معجزاتی که با خرید روغن اسطوخودوس اصل می توانید مشاهده کنید کلاژن سازی پوست می باشد. شما می توانید برای جوان سازی و زیباسازی پوست، بهبود زخم ها و رفع کبودی ها از این روغن گیاهی فوق العاده استفاده کنید.

  • oدرمان سرفه:

روغن اسطوخودوس اصل یکی از تاثیرگذارترین محصولات گیاهی برای درمان سرفه و همچنین رفع خلط گلو به شمار می رود.

  • oبهبود کیفیت خواب:

شما می‌ توانید با کمک چند قطره روغن اسطوخودوس خوابی عالی داشته باشید. برای انجام این کار چند قطره روغن را به بالش خود بزنید و خوابی عالی را تجربه نمایید.

  • oرفع خستگی:

می‌ توانید تنها چند قطره از روغن اسطوخودوس را داخل وان آب گرم بریزید و حدود ۱۵ دقیقه در آن قرار بگیرید‌. این کار موجب رفع خستگی و آرامش خواهد شد.

  • oدرمان بیماری های ریوی:

شما می توانید با خرید روغن اسطوخودوس اصل بیماری‌ های ریوی خود را نیز درمان کنید. برای این کار حدود سه قطره از روغن اسطوخودوس را با روغن بادام و همچنین روغن زیتون ترکیب نمایید و مخلوط به دست آمده را بر روی سینه و کمر بیمار ماساژ دهید تا بیماری های ریوی درمان گردد.

  • oخوشبو کردن منزل:

چند قطره از روغن اسطوخودوس را در ظرفی آب ریخته و اجازه دهید تا به آرامی بجوشد. این کار باعث می شود تا بوی بسیار عالی در منزل ایجاد شود.

  • oجلوگیری از ریزش مو:

در واقع خرید روغن اسطوخودوس اصل باعث احیا موی سر می شود. زیرا این روغن از ریزش مو جلوگیری کرده و حتی استفاده مداوم از آن باعث رشد مجدد موهای ریخته شده می شود و به عنوان یک محرک بسیار عالی برای رشد مو به شمار می‌ رود.

روغن اسطوخودوس اصل را از کجا بخریم؟

در این مطلب سعی کرده ایم در مورد فواید روغن اسطوخودوس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین شما می‌ توانید خرید روغن اسطوخودوس اصل را با توجه به فوایدی که دارد و نیازی که به آن دارید انجام دهید. اما دقت داشته باشید برای خرید روغن اسطوخودوس اصل باید حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکزی که دارای مجوز فروش می باشد فروشگاه زیباشم است. می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه اطلاعات کاملی در مورد روغن های گیاهی مختلف به دست آورید و یک خرید فوق العاده داشته باشید.  

4
روغن مورد چیست - فروشگاه زیباشم
خواص روغن اسطوخودوس برای سلامتی و زیبایی چیست
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 20 آوریل 2024

تصوير امنيتي