0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روش های ساده برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

روش های ساده برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی - فروشگاه زیباشم روش های ساده برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی - فروشگاه زیباشم

تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی به دقت و توجه خاصی نیاز دارد. روغن آرگان یکی از گران ترین و کمیاب ترین روغن ها می باشد که متاسفانه برخی از افراد امروزه اقدام به فروش و تولید نمونه های تقلبی می کنند. در صورتی که قصد خرید روغن آرگان را دارید بهتر است با روش های تشخیص نوع اصل آن به خوبی آشنا شوید. 

نگاهی بر راه های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی 

در این قسمت بهتر است با برخی راه ها و روش های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی آشنا شوید. در واقع این آشنایی به شما کمک می کند تا محصولی مرغوب و اصل را خریداری کنید. برخی از این روش های تشخیص عبارتند از: مواد تشکیل دهنده، رنگ و بافت، رایحه و بو، رسوب روغن، بسته بندی محصول و قیمت.

مواد تشکیل دهنده: یکی از راه های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی توجه به مواد تشکیل دهنده آن است. روغن آرگان های اصل بدون عطر هستند و فاقد هرگونه مواد افزودنی می باشند. همچنین در روغن های اصل شاهد آب و پارافین نخواهیم بود، چرا که تنها از یک عنصر به نام روغن آرگان 100 درصد طبیعی (آرگانیا اسپینوزا) تشکیل شده است.

رایحه و بو: شما از طریق رایحه و بو به راحتی می توانید روغن آرگان اصل را تشخیص دهید. روغن های اصل معمولا دارای بویی مشابه با مغز پسته، گردو، فندق و ذرت بو داده هستند. بوی روغن های تقلبی خیلی تندی بوده و یا بو ندارند. لازم به ذکر است که رایحه روغن های اصل بعد از چند دقیقه کوتاه بر روی پوست از بین می رود.

رسوب روغن: بهتر است بدانید در ته بطری روغن های طبیعی و اصل مقداری رسوب غبار گونه وجود دارد که جای هیچ گونه نگرانی نیست. در برخی موارد احتمال دارد روغن به شدت تصفیه نشود که این رسوب به این دلیل در ته بطری ها مشاهده می شود.

رنگ و بافت: از دیگر راه های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی این است که روغن اصل زمانی که بر روی پوست قرار می گیرد به راحتی و سریع جذب پوست می شود. همچنین رنگ روغن آرگان اصل تیره و کدر نبوده و دارای رنگ زرد طلایی است. در خرید باید توجه داشته باشید که روغن های اصل نباید بیش از حد آبکی باشند.

بسته بندی محصول: بهتر است بدانید بر روی بسته بندی محصول های اورجینال و اصل این جمله made in Morocco قید شده است. بر روی بسته بندی روغن آرگان اصل عباراتی همچون پرس سرد و ۱۰۰ درصد خالص حک شده و گواهی اکوسرت را می توان بر روی آن مشاهده کرد. روغن های اصل معمولا در بطری های شیشه ای بسته بندی و به بازار عرضه می گردند. بطری های شیشه ای به طور کامل قابل بازیافت بوده و از سازگاری بالایی با محیط زیست برخوردار هستند. از خرید روغن های آرگان در بطری های پلاستیکی و رنگ روشن خودداری کنید، زیرا نور به نوعی موجب از بین رفتن خواص روغن آرگان می شود. بهتر است روغن آرگان را در بطری های شیشه ای تیره نگهداری کنید چون از تجزیه شدن روغن جلوگیری کرده و خواص آن را به خوبی حفظ می کند.

قیمت روغن آرگان اصل 

قیمت: از دیگر روش های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی توجه به قیمت آن است. روغن آرگان اصل معمولا دارای قیمت بالایی بوده و ارزان به فروش نمی رسد. در واقع ارزان بودن بیش از حد این نوع روغن خود حاکی از غیر اصل و تقلبی بودن آن است. امروزه برخی از افراد این نوع روغن را با ترکیبات و روغن های دیگر رقیق کرده و آن را با قیمت خیلی ارزانی به دست مشتریان خود می رسانند.  

5
روغن نارگیل و تاثیر آن در روند زیبایی
خواص و طرز استفاده روغن آرگان برای مو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 19 آوریل 2024

تصوير امنيتي