0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خواص و طرز استفاده روغن آرگان برای مو

خواص و طرز استفاده روغن آرگان برای مو خواص و طرز استفاده روغن آرگان برای مو

روغن آرگان یکی از بهترین روغن های طبیعی جهت حفظ سلامت و زیبایی به شمار می آید. به جرات می توان گفت این نوع روغن اکسیری است که جادو کرده و به طلای مایع معروف است. امروزه این نوع روغن کاربردهای بسیار زیادی را دارد به گونه ای که از آن جهت رفع مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان به طور قابل توجهی استفاده می شود.

 

آشنایی با مزیت های روغن آرگان 

 

بهتر است بدانید این نوع روغن به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی یکی از بهترین گزینه ها در تهیه ماسک مو محسوب می شود. در واقع روغن آرگان به طور قابل توجهی از مو خوره جلوگیری می کند، زیرا به راحتی جذب مو شده و مانعاز شکنندگی و خشکی موها می شود. از دیگر خواص این روغن می توان مقدار بالای آنتی اکسیدان موجود در آن اشاره کرد که نقش بسیار مهمی را در سلامت پوست و مو دارد. همچنین با استفاده از این نوع روغن طبیعی و پر خاصیت می توانید شوره و خارش پوست سر خود را از بین ببرید، چرا که دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی بوده و به نوعی موجب بهبود گردش خون در سر می شود. از دیگر مزیت های این نوع روغن با اهمیت این است که حاوی مقدار زیادی اسید های چرب و ویتامین Eاست که بهترین شکل باعث حفاظت از موی شما خواهد شد.

استفاده از روغن آرگان جهت درمان ریزش مو 

استفاده از روغن آرگان دارای تاثیر بسیار زیادی در سلامت موهای سر است. این نوع روغن طبیعی با نفوذ به ساقه مو به طور قابل توجهی آن را از درون تقویت می کند. در واقع استفاده مداوم از این نوع روغن های طبیعی باعث رشد و افزایش ضخامت موها شده و از ایجاد موخوره جلوگیری خواهد کرد. 

فواید روغن آرگان در درمان شوره سر 

امروزه افراد بسیاری از این نوع روغن جهت درمان شوره سر استفاده می کنند. از آنجا که روغن آرگان حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین E می باشد به عنوان یک مرطوب کننده عمل کرده و با شوره و پوسته های خشک به بهترین شکل مبارزه می کند. استفاده از تنها چند قطره از این روغن طبیعی موجب آبرسانی به موی سر خواهد شد. 

حالت دهی عمیق به موها با استفاده از روغن آرگان 

یکی از بهترین گزینه ها جهت حالت دهی عمیق به موها روغن آرگان می باشد. بعد از شست و شوی موهای خود می توانید چند قطره از این روغن را بر روی موهای خود مالیده و سپس آن ها را با دقت شانه بزنید. این کار به طور شگفت انگیزی باعث حالت دهی زیبا به موهای شما خواهد شد. 

ترمیم موهای آسیب دیده

در صورتی که به دلیل استفاده از بیش از حد از مواد شیمیایی سلامت موهای شما به خطر افتاده و درخشندگی خود را از دست داده اند با استفاده از این نوع روغن پر خاصیت به راحتی می توانید موهای آسیب دیده خود را ترمیم نمایید. در واقع با استفاده از این روغن به راحتی می توان نرمی و انعطاف موهای خود را به دست آورده و آن ها را هیدراته کنید. 

آشنایی با طرز استفاده از روغن آرگان  

یکی از روش های استفاده از این نوع روغن این است که از آن به عنوان ماسک استفاده کرده و آن را در طول شب بر روی موهای خود بگذارید. تنها لازم است موهای خود را به مدت ۱۵ دقیقه با دقت ماساژ دهید تا مواد مغذی به خوبی جذب موهای شما شود. از دیگر روش های استفاده از این نوع روغن استفاده از آن به صورت مستقیم در شامپو می باشد. این کار میزان شکستگی موها را کاهش داده و رطوبت موها را بهبود می بخشد. ترکیب روغن آرگان با نرم کننده از دیگر روش های استفاده از این روغن می باشد. در حالت کلی می توانید چند قطره از این روغن را با کمک دستان خود به کف سر خود مالیده و آن را به صورت کامل ماساژ دهید. 

8
روش های ساده برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی
کدام روغن‌ های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب...
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
شنبه, 27 آوریل 2024

تصوير امنيتي