0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خواص روغن رازیانه و خرید آن

Properties-of-fennel-oil خواص روغن رازیانه و خرید آن

روغن رازیانه یکی از روغن های گیاهی معجزه آسا می باشد که می توان از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد کرد. از خواص روغن رازیانه می توان به روشن شدن پوست، جوانسازی پوست، رفع مشکلات معده، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان ریزش مو، درمان شوره سر و ..... اشاره کرد.  

خواص روغن رازیانه و استفاده از آن :  

روغن رازیانه یکی از روغن های گیاهی می باشد که در دسته روغن های معجزه آسا قرار گرفته است. از خواص روغن رازیانه می توان به درمان بسیاری از بیماری ها، رفع مشکلات پوستی و .... اشاره کرد. روغن رازیانه دارای طبیعت گرم و خشک می باشد که تاثیر های بی نظیری در سلامتی بدن و زیبایی پوست و مو دارد. در اینجا قصد داریم به بیان خواص روغن رازیانه، قیمت آن، معرفی فروشگاه زیباشم به عنوان تولید کننده  روغن رازیانه اصل و .... بپردازیم.

آشنایی با روغن رازیانه :  

روغن رازیانه از دانه های گیاه رازیانه به دست می آید. گیاه رازیانه یکی از گیاه هایی می باشد که خواص درمانی زیادی دارد و استفاده از آن توسط خانم ها خالی از لطف نیست. نام دیگر رازیانه، بادیان است. این گیاه یک گیاه زمستانه استو از نظر ظاهری به گیاه کرفس نزدیک است. طعم آن مانند شیرین بیان می باشد. این گیاه در ابتدا در کشور های مدیترانه کشت می شده است اما به دلیل خواص درمانی زیادی دارد در نقاط دیگر دنیا نیز این گیاه کشت و مورد استفاده قرار گرفته است. به استفاده از روش های مختلف، روغن رازیانه تولید و راهی بازار می شود. 

خواص روغن رازیانه و استفاده از آن :  

  • 1.جوانسازی پوست : این روغن سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی می باشد که می توان به انواع آنتی اکسیدان ها اشاره کرد. آنتی اکسیدان های موجود در ساختار این روغن معجزه آسا با تحریک کردن فعالیت کلاژن سازی پوست به محو چین و چروک های ایجاد شده در سطح پوست کمک می کنند و باعث جوانسازی پوست صورت می شوند.
  • 2.درمان لک و روشن شدن پوست : از دیگر خواص روغن رازیانه می توان ب روشن شدن پوست اشاره کرد. در حقیقت مود معدنی و مواد مغذی موجود در ساختار روغن رازیانه به کم رنگ شدن لکه های موجود در سطح پوست کمک می کنند و در نتیجه پوست را روشن و شفاف می کنند.
  • 3.درمان آفتاب سوختگی : روغن رازیانه علاوه بر وجود مواد معدنی و مغذی در ساختار آن، خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دارد در نتیجه از آن می توان برای تسکین آفتاب سوختگی استفاده کرد. لازم به ذکر می باشد که استفاده از این روغن برای کاهش التهاب های ناشی آکنه و جوش نیز مناسب خواهد بود.
  • 4.کاهش وزن و درمان اضافه وزن بی رویه : یکی دیگر از خواص روغن رازیانه، لاغری و کاهش وزن می باشد. این نوع روغن متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که نتیجه آن کاهش وزنلاغری می باشد.
  • 5.چاق شدن صورت : چاق شدن صورت از دیگر خواص روغن رازیانه می باشد. برای انجام این کار تنها کافی است چند قطره روغن رازیانه را با چند قطره روغن نارگیل یا زیتون ترکیب کنید و صورت را با ترکیب حاصل ماساژ دهید. ماساژ دادن صورت با این ترکیب به چاق شدن صورت و یا تو پر شدن آن کمک می کند.
  • 6.تقویت سیستم ایمنی بدن : از روغن گیاهی رازیانه می توانید برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنید.
  • 7.درمان مشکلات معده : از روغن رازیانه برای درمان مشکلات معده مانند نفخ معده و .... نیز می توان استفاده کرد. 

  قیمت روغن رازیانه : 

قیمت روغن رازیانه نسبت به کیفیت و عملکرد آن بسیار ناچیز است. به طور دقیق نمی تو ان قیمت روغن رازیانه را بیان کرد، زیرا عوامل مختلفی در قیمت نهایی آن تاثیر دارد که می توان به کیفیت آن، درصد خلوص آن، حجم روغن و .... اشاره کرد. هر چقدر درصد خلوص روغن رازیانه بیشتر باشد، خواص روغن رازیانه خریداری شده بیشتر خواهد بود. 

  مرکز خرید روغن رازیانه :

برای خرید روغن رازیانه اصل بهتر است از فروشگاه زیباشم خرید کنید. این مرکز سرآمد دیگر مراکز فروش روغن رازیانه می باشد. 

6
روغن گل ختمی چیست و چه خواص و کاربرد های درمانی دا...
خواص روغن مورینگا و خرید آن
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
دوشنبه, 06 می 2024

تصوير امنيتي