0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خواص روغن مورینگا و خرید آن

Properties-of-Moringa-Oil خواص روغن مورینگا و خرید آن

روغن مورینگا یکی از روغن های گیاهی می باشد که از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد می شود. روغن نامبرده از دانه های درخت منحصر به فردی به دست می آید که از آن به عنوان moringa oleifera و یا طبل یاد می شود. از خواص روغن مورینگا می توان به رفع مشکلات پوست و مو، درمان بسیاری از بیماری ها و .... اشاره کرد.

روغن مورینگا و خواص آن :  

خواص روغن مورینگا متعدد است. این روغن یکی از روغن های معجزه آسا می باشد که موارد مصرف مختلف و متعددی دارد. امروزه از روغن های گیاهی به عنوان اکسیر زیبایی و جوانی یاد می شود. این روغن یکی از روغن های گیاهی می باشد که از درختان بومی در هند و برخی دیگر از کشور ها، تهیه و تولید می شود. در اینجا قصد داریم با روغن مورینگا بیشتر آشنا شویم، خواص درمانی آن، نحوه استفاده از آن و .... را بیان خواهیم کرد. 

آشنایی با روغن مورینگا :  

از خواص روغن مورینگا می توان به درمان بسیاری از بیماری ها مانند درمان مشکلات تنفسی مثل آسم، بهبود بینایی و درمان مشکلات چشم، درمان اختلالات کلیوی، درمان پوکی استخوان، رفع استرس و ..... اشاره کرد. لازم به ذکر می باشد که روغن گیاهی مورینگا برای رفع مشکلات پوست و مو چون روشن شدن پوست، کند شدن روند پیری پوست، درمان انواع جوش و آکنه، کمک به رشد بهتر مو، رفع خشکی و وزی مو ها، رفع شوره سر و ..... تاثیر بسزایی دارد. به عبارت دیگر :

  • 1.مرطوب کنندگی پوست : یکی از خواص روغن مورینگا ، مرطوب کنندگی پوست می باشد. در حقیقت این نوع روغن را می توان برای مرطوب کردن پوست استفاده کرد. توجه کنید که روغن مورینگا سرشار از امگا 9 و یا اسید اولئیک است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و به سرعت جذب پوست می شود. به عبارت دیگر بعد از استفاده از روغن گیاهی مورینگا، پوست چرب نمی شود.
  • 2.آبرسان عمیق پوست : از این روغن گیاهی می توان برای آب رسانی به پوست استفاده کرد. حجم زیادی از روغن مورینگا را اسید های چرب غیر اشباع تشکیل داده اند که درصد زیادی از آن مربوط به اسید اولئیک می باشد. در نتیجه این روغن از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظ می کند و باعث آبرسانی به پوست می شود.
  • 1.     درمان آفتاب سوختگی : این روغن خاصیت ضد التهاب و تسکین دهندگی دارد، در نتیجه از آن می توان برای درمان آفتاب سوختگی و همچنین التهاب های ناشی از انواع جوش و آکنه، التهاب های ناشی از زخم و ..... استفاده کرد. از خواص روغن مورینگا می توان به ضد آفتاب طبیعی پوست اشاره کرد. 2.     درمان شوره سر : همان طور که گفته شد این روغن خاصیت مرطوب کنندگی دارد، در نتیجه از این روغن می توان برای مرطوب کردن پوست سر استفاده کرد و خشکی آن را درمان کرد. 3.     تقویت رشته مو و درمان ریزش مو : بهبود ریزش مو از دیگر خواص روغن مورینگا است. برای درمان ریزش مو و کاهش آن کافی است روزانه کف سر و ساقه مو را با روغن نامبرده چرب کنید.

خرید روغن مورینگا اصل :  

اگر قصد خرید روغن گیاهی مورینگا اصل و با کیفیت را دارید می توانید از مرکزکمک بگیرید. این مرکز محصولات درجه یک و اصل را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. خواص روغن مورینگا اصل نسبت به روغن مورینگا بی کیفیت، بیشتر خواهد بود. 

5
خواص روغن رازیانه و خرید آن
آشنایی با خواص و فواید روغن فندق
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 03 می 2024

تصوير امنيتي