0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

خرید روغن خشخاش اصل

Poppy-oil معرفی روغن خشخاش ❤️ خواص شگفت انگیز برای سلامتی

  از روغن خشخاش می توان برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند تسکین انواع درد، درمان مشکلات پوست و مو، بهبود خواب، تقویت استخوان ها، بهبود عملکرد مغز، سلامت قلب، تقویت سیستم عصبی بدن، بهبود مشکلات قلبی عروقی، بهبود مشکلات گوارشی، کاهش کلسترول خون، درمان شوره سر، تقویت ریشه مو و ..... مفید است.

 روغن خشخاش و خواص آن :  

روغن خشخاش یکی دیگر از روغن های گیاهی می باشد که به دلیل خاصیت های متنوع و زیادی که دارد می توان از آن به عنوان روغن معجزه آسا یاد کرد. این روغن گیاهی خواص درمانی زیادی دارد که می توان به درمان بسیاری از بیماری ها، درمان مشکلات پوست و مو و ..... اشاره کرد. این روغن از دانه های خشخاش به دست می آید و دارای طبیعت سرد و تر است. در اینجا قصد داریم به بیان خواص درمانی این نوع روغن، معرفی مرکز خرید آن و .... بپردازیم.

 

آشنایی با روغن خشخاش و گیاه خشخاش :  

گیاه خشخاش دارای نام علمی PAPAVERSOmNIFER می باشد. زمان گلدهی این گیاه در فصول گرم سال مانند تیر تا مرداد ماه است که طول آن بین 50 تا 100 سانتی متر متغیر است. گل های این گیاه می تواند به رنگ های صورتی، قرمز، بنفش و .... باشد. روغن خشخاش از بذر گیاه خشخاش به دست می آید که طبع سرد و تر دارد. طعم این روغن تلخ بوده و می توان از آن به صورت خوراکی و یا موضعی مورد استفاده قرار داد. 

خواص درمانی روغن خشخاش :  

از روغن گیاهی خشخاش می توان برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند تسکین انواع درد، درمان مشکلات پوست و مو، بهبود خواب، تقویت استخوان ها، بهبود عملکرد مغز، سلامت قلب، تقویت سیستم عصبی بدن، بهبود مشکلات قلبی عروقی و ..... مفید است. از دیگر خواص درمانی این نوع روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • 1.بهبود مشکلات دستگاه گوارش : یکی دیگر از خواص روغن خشخاش، بهبود مشکلات گوارشی می باشد. در حقیقت این روغن می تواند مشکلات دستگاه گوارش مانند اسهال، یبوست، نفخ و .... را درمان کند. برای درمان مشکلات گوارشی می توانید این نوع روغن را به صورت خوراکی مورد استفاده قرار دهید، به عنوان مثال می توان از آن در سالاد نیز استفاده کرد.
  • 2.کاهش کلسترول بدن : روغن نامبرده به تنظیم کلسترول بدن کمک می کند. این روغن سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی زیادی چون اسید لینولئیک و اسید اولئیک می باشد که به تنظیم کلسترول خون کمک می کند.
  • 3.درمان مشکلات پوستی : یکی از مشکلات پوستی که سبب آزار بسیاری از افراد شده است، اگزما می باشد. اگزما به لکه های پوستی ایجاد شده در سطح پوست گفته می شود که اغلب با سوزش و خارش همراه است. برای درمان و تسکین آن می توان محل مورد نظر را با این روغن چرب کرد.
  • 4.درمان انواع جوش و آکنه : روغن خشخاش خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهاب دارد، در نتیجه از این روغن می توان برای التهاب های ناشی از انواع جوش و آکنه و همچنین ضد عفونی آن ها استفاده کرد. برای درمان جوش و آکنه صورت و بدن می توانید سطح آن ها را به روغن نامبرده آغشته کنید.
  • 5.درمان شوره سر : یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر بسیاری از افراد شده است، شوره سر می باشد. از روغن گیاهی خشخاش می توان برای درمان شوره سر اقدام کرد. برای درمان این مشکل تنها کافی است پوست سر و یا کف سر را با چند قطره از روغن گیاهی نامبرده چرب کنید. چرب کردن پوست سر باعث رطوبت رسانی به پوست سر می شود و خشکی را درمان می کند.
  • 6.کمک به باروری بانوان : بانوانی که در باروری مشکل دارند می توانند از این روغن استفاده کنند و آن را به صورت خوراکی مورد استفاده قرار دهند. 

 خرید روغن خشخاش اصل :  

اگر قصد خرید روغن خشخاش اصل و با کیفیت را دارید بهتر است سراغ مراکز معتبر و با کیفیت بروید. مرکزیکی از مراکز با کیفیت می باشد که به دلیل کیفیت محصولات، سرآمد دیگر مراکز فروش شده است. 

7
روغن نعناع چه خواص درمانی دارد ؟
روغن گل ختمی چیست و چه خواص و کاربرد های درمانی دا...
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 19 آوریل 2024

تصوير امنيتي