0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

طرز استفاده از روغن گردو برای تقویت مو

How-to-use-walnut-oil-to-strengthen-hair طرز استفاده از روغن گردو برای تقویت مو

روغن گردو یکی از بهترین روغن های گیاهی موجود است این روغن، هم برای سلامت بدناز جمله ضد سرطان بودن و پایین آورنده فشار خون، و هم زیبایی پوست و مو مانند درمان اگزما و جلوگیری از شوره سر فواید بسیاری دارد. در ادامه، به معرفی دقیق تر این روغن می پردازیم و طریقه مصرف آن برای شاداب و پرپشت سازی مو ها را به شما می گوییم.

هندی ها برای داشتن موهای بلندتر، قوی تر و درخشان از روغن های مختلف استفاده میکنند. اگر با این موافق هستید، حتماً انواع روغن مانند نارگیل ، زیتون و چریش را امتحان کرده اید! با این حال، اگر تلاش شما برای جستجوی مویی پرپشت و شاداب هنوز به پایان نرسیده است، قرار است حسابی متعجب شوید. بله، در مورد روغن گردو صحبت می کنیم. در حالی که شما باید در تمام طول عمر خود از فواید سلامت گردو یاد گرفته باشید، زمان آن فرا رسیده است که بدانید روغن آن برای پوست سر و موهای شما چقدر مفید است. 

از چه نوع روغن گردو استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از سلامت مو می شود ،کیفیت محصول مهم ترین معیار است. از روغن گردو خالص و فشرده سرد استفاده کنید. از آنجا که باید مستقیماً از روغن برای ماساژ پوست سر استفاده کنید، مهم است که از یک نوع خالص استفاده کنید. به دنبال برچسب (یا تمبر) 100٪ طبیعی یا فوق بکر باشید که این بدان معناست که روغن در طول استخراج مراحل حرارتی شدید را طی نکرده یا در تقلب نشده است. روغن استخراج شده از گردو در دور اول خالص ترین شکل محصول است. فرایند حرارتی بیشتر یا رقیق سازی می تواند کارایی آن را مختل کند. 

روغن گردو با مو چه می کند؟ 

روغن گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است و دارای خواص درمانی متعددی است. خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضد التهابی آن را به یکی از پرطرفدارترین روغن ها برای پوست سر و مو تبدیل کرده است. این باعث رشد مو می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند در حالی که آن را درخشان تر ، قوی تر و طولانی تر می کند. 

روش استفاده از روغن گردو برای تقویت مو 

قبل از شستن موهای بعدی برای داشتن موهای براق و سالم، این ترکیب ساده را امتحان کنید. 10 قاشق غذاخوری روغن گردو 5 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا 5 قطره روغن درخت چای روغن ها را با هم مخلوط کرده و مخلوط را به پوست سر بمالید تا تمام سر پوشانده شود. ماساژ را با فشار محکم در دایره انجام دهید تا سر گرم شود و سپس حداقل یک ساعت با کلاه دوش و حوله بپوشانید. در آخر موها را با شامپو و نرم کننده بشویید و خشک کنید. 

فواید روغن گردو برای سلامتی:

●مواد مغذی موجود در روغن گردو سلامت پوست را افزایش می دهند

●جلوگیری از چین و چروک و آبرسانی پوست

●درمان اگزما و پزوریازیس

●کاهش لک پوستی

●آب کردن چربی شکم

●جلوگیری از بیماری های قلبی

●کیفیت خواب را بهبود می بخشد

●ضد سرطان

●متعادل کرد اندازهکلسترول

●کاهش التهاب

●مفید برای کاهش فشار خون

●بهبود بخشیدن به قند خون

●جلوگیری از پیری زودرس

عوارض جانبی روغن گردو:

 

گردو می تواند برای افرادی که به آجیل حساسیت دارند واکنش آلرژیک شدیدی ایجاد کند. برخی از افرادی که به بادام زمینی حساسیت دارند ممکن است در صورت مصرف روغن گردو واکنش آلرژیکی را تجربه کنند. روغن گردو همچنین کالری بالایی دارد.

فواید روغن گردو برای مو 

به مبارزه با شوره سر کمک می کند

روغن گردو نه تنها از پوسته پوسته شدن سر جلوگیری می کند، بلکه خاصیت ضد قارچی آن از عفونت کردن سر جلوگیری می کند. بنابراین، ماساژ منظم این روغن می تواند شوره سر را از بین ببرد و آلودگی ها و ناخالصی ها را نیز از بین ببرد.

رشد مو را تقویت می کند

روغن گردو سرشار از پتاسیم است که به بازسازی سلول ها کمک می کند. این فرایند رشد موها را تسریع و تقویت می کند. به دنبال قفل های حجیم ، این روغن را امتحان کنید!

جلوگیری از ریزش مو

از آنجا که این روغن منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است ، از آسیب سلولی جلوگیری می کند و از ریزش آن رشته ها جلوگیری می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هفته ای یکبار پوست سر را به آرامی ماساژ دهید و برای مشاهده نتایج آن ثابت قدم باشید.

13
خواص شگفت انگیز روغن کندر برای سلامتی، پوست و مو
روغن برگ گردو
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
چهارشنبه, 24 آوریل 2024

تصوير امنيتي