0
0

مقالات زیبایی

مقالات زیبایی شرکت آرمان کاران زبده تولید کننده محصولات مرتبط با زیبایی
اندازه فونت: +

روغن کرچک برای چاقی صورت - فروشگاه زیباشم

Castor-oil-for-facial-obesity روغن کرچک برای چاقی صورت - فروشگاه زیباشم

زیبایی صورت یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها و بسیاری از آقایان می باشد. چاق بودن صورت و داشتن گونه های برجسته یکی از مهم ترین مولفه های زیبایی به شمار می رود. روغن کرچک می تواند یکی از بهترین راه های طبیعی برای برجسته سازی گونه ها و چاق شدن صورت به شمار رود. 

روغن کرچک برای چاقی صورت 

یکی از موثر ترین روغن های طبیعی برای زیبایی صورت و چاقی آن، روغن کرچک می باشد. این روغن از دانه های کرچک گرفته می شود و می تواند به خوبی زیبایی صورت و مو را برای شما به ارمغان آورد. خانم ها توجه زیادی به زیبایی صورت خود می کنند و در این راه از مواد آرایشی و شیمیایی زیادی استفاده می کنند. این مواد آرایشی ممکن است به دلیل شیمیایی بودن به مرور زمان تاثیرات بدی روی آن ها بگذارد. اما روغن کرچک یک روغن صددرصد طبیعی است که بدون عوارض شما را به هدف نهایی می رساند.

زیبایی صورت تحت تاثیر گونه های برجسته و با طراوت می باشد. چاق بودن صورت باعث می شود که شادابی و طراوت پوست بیشتر باشد. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تاثیرات روغن کرچک، چاقی صورت می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

چاقی صورت

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها، داشتن صورتی زیبا و پر می باشد. داشتن گونه های برجسته می تواند روی زیبایی افراد تاثیر زیادی بگذارد. راه های بسیار زیادی برای چاق کردن صورت وجود دارد. استفاده از جراحی های چاقی صورت و تزریق گونه، استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی گران قیمت و ... از جمله اقداماتی است که می توان برای چاق شدن صورت انجام داد. اما این راه ها علاوه بر هزینه بر بودن، ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد.

راه های طبیعی زیادی نیز وجود دارد که می تواند باعث چاقی صورت شود. این راه های طبیعی بدون عوارض هستند و قیمت بسیار پایین تری نیز خواهند داشت. از مهم ترین راه های طبیعی برای چاق شدن صورت می توان به استفاده از روغن کرچک، روغن زیتون، آلوئه ورا، نوشیدن آب ، نوشیدن شیر، خوردن سیب، خوردن جوانه گندم، ماسک گلاب، ماسک عسل، ماسک جوانه گندم، ماساژصورت، یوگا و .... اشاره کرد. این راه ها کاملا طبیعی هستند و هیچ عوارضی را در پی نخواهند داشت.

تاثیر روغن کرچک روی زیبایی صورت

روغن کرچک روی زیبایی صورت بسیار موثر است و می تواند در کوتاه مدت، قسمت های مختلف صورت شما را دچار تغییر کند. از بهترین تاثیرات این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چاق شدن صورت

یکی از مهم ترین تاثیرات روغن کرچک روی پر شدن و چاق شدن صورت می باشد. زمانی که صورت و گونه های شما پر باشد، پوست شما طراوت بیشتری خواهد داشت و افتادگی روی پوست صورت شما دیده نمی شود. شما می توانید با ماساژ روغن کرچک روی پوست صورت خود، باعث پر شدن گونه ها و به طور کلی چاق شدن صورت خود شوید.

پر شدن ابرو

یکی از تاثیرات مهم روغن کرچک روی زیبایی صورت، پر کردن ابرو ها می باشد. خالی بودن و کم پشت بودن ابرو، باعث می شود که نتوانید ابرو های خود را به شکل دلخواه تغییر دهید. برای پر شدن ابرو باید قبل از خواب کمی از این روغن را روی ابرو ها بزنید. در کوتاه مدت می توانید تاثیر آن را مشاهده کنید.

نرم و بزرگ شدن لب ها

یکی دیگر از تاثیرات این روغن، نرم کردن و چاق کردن لب ها می باشد. اگر دوست دارید که لب هایی بزرگ و نرم داشته باشید باید روغن کرچک را قبل از خواب به لب ها زده و استراحت کنید.

مرطوب کردن پوست

یکی از بهترین تاثیرات روغن کرچک، درخشان کردن و مرطوب کردن پوست صورت می باشد. علاوه بر این موارد، کرچک می تواند باعث روشن شدن پوست صورت نیز بشود. تنها کافی ست، مخلوطی از این روغن را به همراه روغن زیتون به پوست خود ماساژ دهید تا از پوستی درخشان و روشن لذت ببرید.

7
روغن بادام تلخ چیست و چه خواصی دارد؟
خواص روغن کرچک برای پوست، مو و سلامت بدن
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
جمعه, 19 آوریل 2024

تصوير امنيتي